Miten saa ex- ukon lopettamaan päänaukomisen??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja väsy
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

väsy

Vieras
hyvä neuvoja vastaan. Alanko olemaan vain itse todella ilkeä ja töykeä, että osaa olla kunnolla. Erottiin joku aika sitten ja asunnon löysin ja muutin. Nyt asunut vasta viikon päivät tässä ni jo on ukko niin mustasukkane kun vain voi olla :/ kuinka kauan tätä kestää? luulin pääseväni narsistisesta ukosta eroon, mutta ei, samaa sontaa vieläkin työntää suustansa. ( henkistä väkivaltaa ) lapsen takia pakko sitäkin nähä ja hänellä oikeus lapseensa.. en tiedä miten toimisin, että tajuaisi elää omaa elämää ja olla puuttumatta minun elämään enään.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
en riitele, annan mennäkin, mutta kauna minun täytyy kestää hänen kauheita sanoja :(

Ei yhtään. Ei lienee lapsen kuullen niitä puhu? Voit vastata pyheluun ja jos alkaa haukku, niin sanot vaan että tää puhelu nyt loppu, tuli muuta. Jos tulee vieti, älä vastaa. Jos lapsen kuullen puhuu, tee selväksi ettet hyväksy sitä ja otat yhteyttä lastenvalvojaan jos meno ei muutu.

Oot niin vähän sen kanssa tekemisissä ku mahollista
Käy jossain puhumassa tuosta henkisestä väkivallasta
Lasten tapaaminen voisi sitten olla mahdollista niin, ettet sinä joudu siitä "kärsimään"

Yhteistyössä