MITEN SAA 2-VUOTIAAN...

Nukkumaan yönsä? Meidän poika nukahtaa helposti
klo 20,30-21,00. Puolen yön jälkeen yleensä alkaa
se unissaan huutaminen. Siinä sitten annetaan välillä tuttia
ja välillä maitoa. Sitä kestää johonkin aamu 4 ja sitten nukutaan
pari tuntia. Ollaan kokeiltu herättämistä tunnin päästä
nukahtamisesta. Hetken auttoi kunnes taas alkoi itku.
NEUVOKAA HYVÄT IHMISET MITÄ TEEN!
Onneksi pienempää ei kovin paljon isoveikan itku haittaa.
Voit laittaa minulle yv.tä

Melkein kannattais yrittää jättää sekä tuti että maito pois! Lapsi osaa vaatia jo hyvinkin niitä! Muutama yö ilman maitoja ja tuteja, voi auttaa jo nukkumaan kunnolla! On sanottava topakasti että nyt on yö ja nyt nukutaan!

Mä uskon myös, että yösyömiset kun jättää pois, niin yötkin voi rauhottua. Tutti on toinen, mitä ei mun mielestä noin vanhan edes kuuluisi enää syödä! (itellä 1v 6kk. vanha poika)

Mä kans ihmettelin, et miksi noin iso lapsi vielä syö tuttia ja juo yömaitoa????? Taatusti pärjää ilman ja varmaan yötkin helpottaa, kun ei tarvitse nousta "tottumuspullosta" naukkailemaan keskellä yötä. Tyttäreni lopetti yösyönnit reilu 5kk:n iässä ja tutin heitti nurkkaan 10 kuisena. Hyvin on yönsä nukkunut harvinaisia huuteluja lukuunottamatta.

No kyllä meillä ainakin 1v 10kk syö yöllä vielä tuttia. Tai oikestaan nukahta unille tutti suussa, muuten ei kyllä syö.

Mä kans suosittelen, että jätä ainakin yö ruokailun pois. Onko lapsella kuuma/kylmä/märkä vaippa? Nukkuuko viel pinniksessä? Entä ottaako päivä unet?

Yhteistyössä