no kyllä monelle se varmasti on shokki.....Alkuperäinen kirjoittaja 06.02.2007 klo 16:35 kaksosten äiti kirjoitti:Miksi muuten olisi pitänyt olla järkyttynyt? En ymmärrä kysymyksen asettelua..
Heippa vaan... tuntui kun olisi omia ajatuksia lukenutAlkuperäinen kirjoittaja 09.02.2007 klo 12:56 ni-na kirjoitti:Aiva mieletön järkytys oli kun ultrassa näkyi kaks!!Lapsia kun ennestään on jo kolme kappaletta ja nuorin vasta 1v
Jotenkin sitä tässä raskauden aikana on ehtiny sopeutumaan ajatukseen,saas nähä kuin sitä sitte pärjäilee "ihan oikeesti" :/
Vinkiksi sinulle kuinka erotut alkuperäiseksi nimimerkiksi:Alkuperäinen kirjoittaja 08.02.2007 klo 20:55 kaksosten äiti kirjoitti:Kiva kun täällä joku kirjoittaa tismalleen samalla nimimerkillä kuin minä, joka mielestäni olen alkuperäinen "kaksosten äiti" täällä, tällä hetkellä ainakin. Nytkin kun vastasin ekana ap:lle, heti perään toinen kirjoittaa samalla nimimerkillä...?! :headwall:
Alkuperäinen kirjoittaja 22.02.2007 klo 11:14 kaksosten äiti kirjoitti:Minä olen se toinen kaksosten äiti. Tuota kun jotenkin olen ajatellut että jos joku kirjoittaa mustana eli rekisteröitynä, hänellä on silloin oma nimimerkki. Sitten taas kaikki muut kirjoittavat vieraina, harmaina ja ovat ns. tuntemattomia.
Tuntuu jotenkin hölmöltä, että jos tänne vastaa harmaana nimimerkillä vieras, ei kukaan muu saisi harmaana vieraana kirjoittaa..
No, eipä nämä niin vakavia asioita ole, en ylipäätään ymmärrä kuinka se voi sinua haitata. En vain lukenut vastaustasi niin tarkkaan että olisin ylipäätään huomannut nimimerkkiäsi..