miten reagoisitte? mies + itkevä nainen?

  • Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:
Ajattelehan jos miehesi kertoo jonkun "arkaluontoisen" asian ja sinä suutuspäissäsi (vaika erotessa) sitten kostat ja kerrot näitä juttuja eteen päin. En minäkään kertoisi.
No en tosiaan oo niin tyhmä, että missään tilanteessa kertoisin toisten arkaluontoisia asioita eteenpäin vaikka kuin olisi välit menneet. Olen jo hyväksynyt asian. Ärsyttävää vaan tuollainen kotinumeroon soittelu..
 
No jos asia ei kuulu mulle,niin sitten se ei kuulu,enhän minäkään kerro miehelleni työasioistani kuin yleisiä juttuja,myöskään kavereiden henkilökohtaiset asiat ei hänelle kuulu.Tarkoitan sitä,että jos puhelu ei mitenkään koske,eikä liity minuun,niin miksi siitä pitäisi kertoa?
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja kook:
peesi tälle. ja olisihan mies voinut sanoa että se oli työasia, eikä niin että "ei se sulle kuulu". vai kuuluuko tollanen töksäyttelevä puhetyyli hänen taoihinsa yleensäkin?
No ei se sanonu, että ei kuulu mulle vaan meille. Eikä kyllä sanonut töksäyttäen. Olin vaan niin raivona eilen, kun taas joku soittelu keskellä yötä kotipuhelimeen. Osalla on se kotinumerokin, mutta ei siihen tarvi yöllä soitella. Työnumero on sitä varten ja siihen vastataan työaikana.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:
Ajattelehan jos miehesi kertoo jonkun "arkaluontoisen" asian ja sinä suutuspäissäsi (vaika erotessa) sitten kostat ja kerrot näitä juttuja eteen päin. En minäkään kertoisi.
Miksoi ihmiset pitää avioeroa oletusarvona???
Tosi hyvä pohja parisuhteelle "sitten kun erotaan, niin vedän sut lokaan prkl"
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
AP katos ny peiliin , siellähän se näkyy minä minä minä, joskus kuule vaan sattuu kaikenlaista, missä sun terve itsetuntos on piilossa?
Niinhän sitä sattuu, tiedän sen vallan mainiosti!! Mieheni ei vaan ole ainoa ihminen auttamaan hädässä olevia neitosia..
 
ap
Tulisko teillä mieleen soitella jollekin miehelle (, jonka kanssa mahdollisesti virka-aikaan jutellaan asioista) keskellä yötä kotipuhelimeen, jos vielä tietäisitte että perhekin on kotona ja nukkuu. Eikö siinä tapauksessa soiteta työpuhelimeen, siinä toivossa että mies vaikka päivystää? En tiä, voihan tuon pistää vaikka kännin piikkiin..
 

Yhteistyössä