Miten reagoisitte, jos ukkonne vaatisi

No jos se alkais VAATIMAAN multa jotain mitä en ite haluu, niin vois mennä sit porailemaan jonkun muun reikää... Tai sit voisin alkaa vaatimaan että saan tunkea sen hanuriin kurkun
r070.gif

No jos mies oikein vaatisi, eikä vain pyytäisi, niin en suostuisi. Mutta jos nätisti pyytää, niin voisin ehkä suostua kokeilemaankin.
Kondomia kannattaa ehdottomasti käyttää, ettei miehelle tule mitään tulehdusta. Ja voide on ehdoton, että luistaa kunnolla. Sisään meno pitää olla hellää, eikä muutenkaan mitään rajua juttua, ettei suoli vahingoitu.
Ja jos jännität, sattuu varmasti. Jossain oli ohje, että kun mies työntyy sisään, työnnä vastaan, kuin kakkaisit, menee helpommin. Ja kun mies vetäytyy, tee sinä päin vastoin, tavallaan pidättelet, niin taas lähtee helpommin. Ja missään tapauksessa b-rapusta ei vaihdeta suoraan a-puolelle!

Alkuperäinen kirjoittaja sciurus vulgaris:
Alkuperäinen kirjoittaja mirena04:
No jos se alkais VAATIMAAN multa jotain mitä en ite haluu, niin vois mennä sit porailemaan jonkun muun reikää... Tai sit voisin alkaa vaatimaan että saan tunkea sen hanuriin kurkun
r070.gif

Mistä tollasia kuvia saa?!

:laugh:

Täältä löytyy joka lähtöön ja tunnelmaan.

http://www.cosgan.de/smilie.php?wahl=6&ziel=konfus

Alkuperäinen kirjoittaja Pyryharakka:
Mä kyllä asettaisin ehdoksi että heti saa tuikata mua takapuoleen jos mä saan ensin tuikata miestä kurkulla samaiseen reikään.

äijälläs muka kurkun kokoinen vehje, taitaa olla kyse alikehittyneestä avomaankurkusta ;)

Alkuperäinen kirjoittaja hihii:
Mä kyllä asettaisin ehdoksi että heti saa tuikata mua takapuoleen jos mä saan ensin tuikata miestä kurkulla samaiseen reikään.

äijälläs muka kurkun kokoinen vehje, taitaa olla kyse alikehittyneestä avomaankurkusta ;)

En ole koosta puhunnut mitään.Mutta varmasti ihan yhtä kipeetä tekee.

Alkuperäinen kirjoittaja hihii:

En ole koosta puhunnut mitään.Mutta varmasti ihan yhtä kipeetä tekee.

Avomaankurkku namnam ;X

Yhteistyössä