anaaliseksiä, ettekä itse olisi (vielä) valmis siihen?
Voiko sitä hommaa harrastaa ilman rasvaa, siis pelkän kondomin kanssa? :xmas:
Voiko sitä hommaa harrastaa ilman rasvaa, siis pelkän kondomin kanssa? :xmas:
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja mirena04:No jos se alkais VAATIMAAN multa jotain mitä en ite haluu, niin vois mennä sit porailemaan jonkun muun reikää... Tai sit voisin alkaa vaatimaan että saan tunkea sen hanuriin kurkun![]()
Alkuperäinen kirjoittaja sciurus vulgaris:Alkuperäinen kirjoittaja mirena04:No jos se alkais VAATIMAAN multa jotain mitä en ite haluu, niin vois mennä sit porailemaan jonkun muun reikää... Tai sit voisin alkaa vaatimaan että saan tunkea sen hanuriin kurkun![]()
Mistä tollasia kuvia saa?!
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Pyryharakka:Mä kyllä asettaisin ehdoksi että heti saa tuikata mua takapuoleen jos mä saan ensin tuikata miestä kurkulla samaiseen reikään.
Alkuperäinen kirjoittaja hihii:Alkuperäinen kirjoittaja Pyryharakka:Mä kyllä asettaisin ehdoksi että heti saa tuikata mua takapuoleen jos mä saan ensin tuikata miestä kurkulla samaiseen reikään.
äijälläs muka kurkun kokoinen vehje, taitaa olla kyse alikehittyneestä avomaankurkusta![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Pyryharakka:Alkuperäinen kirjoittaja hihii:Alkuperäinen kirjoittaja Pyryharakka:Mä kyllä asettaisin ehdoksi että heti saa tuikata mua takapuoleen jos mä saan ensin tuikata miestä kurkulla samaiseen reikään.
äijälläs muka kurkun kokoinen vehje, taitaa olla kyse alikehittyneestä avomaankurkusta![]()
En ole koosta puhunnut mitään.Mutta varmasti ihan yhtä kipeetä tekee.