Miten reagoisit jos tuttavapiirisi epätodennäköisin lisääntyjä kertoisi olevansa raskaana?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja M
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

M

Vieras
Minä olen monta vuotta sanonut että ei enää lapsia. En siis ole saarnannut vaan sanonut vain että meille ei enää tule,jos joku on kysynyt. Nyt olen raskaana viikolla 15,ehkäisy petti. Kun kerroin tutuille raskaudesta niin sain osakseni rankkaa vittuilua.

todennäköisesti kuittailisin pilke silmäkulmassa asiasta ettei enää pitäny lapsia tehdä mutta sitten onnittelisin ja olisin onnellinen ystävän puolesta.
riippuu niin hirveästi tapauksesta.

Alkuperäinen kirjoittaja M:
Minä olen monta vuotta sanonut että ei enää lapsia. En siis ole saarnannut vaan sanonut vain että meille ei enää tule,jos joku on kysynyt. Nyt olen raskaana viikolla 15,ehkäisy petti. Kun kerroin tutuille raskaudesta niin sain osakseni rankkaa vittuilua.

Mä vannoin kans kautta kiven ja kannon, että meillä kaks lasta riittäisi.. Mutta nyt kova vauvakuume päällänsä ja yritetään. Jos jossain vaiheessa tulen raskaaksi, niin voi olla että tulee kans pientä kettuilua... Varsinkin töissä...

Sanoisin "hieno juttu" kuten kelle tahansa muullekin tuttavalleni, jonka kuulen olevan raskaana. Ei ole mun tehtäväni ottaa kantaa siihen, kuinka todennäköistä/epätodennäköistä juuri kyseisen henkilön raskautuminen on (paitsi jos tietäisin, että taustalla on esim. pitkä yritys, olisin tosi iloinen odottajan puolesta).

Yhteistyössä