Miten reagoisit jos tilillesi oli tullut 17 678?

ei mulle ikinä tulis tollattia summia jos jos olis tullut niin pankkiin soitto heti huomenna mutta jos joku mulle olis tuon laittanu vaikka perintönä ( no ei kyllä ikinä mahdollista) mut jos kuitenkin se olis mulle tarkotettu niin kyllä mä juoruilisin puhelimessa ja miettisin mihin sijoittaisin
 
vieras
maksaisin sillä summalla kiltisti noita rakentamisesta aiheutuvia kuluja. koska sitä vartenhan se raha sieltä pankista ois mun tilille siirretty eikä kauaa siellä ehtis lämmittämään.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Nöf nöf täti:
Nostaisin äkkiä pois ja kiistäisin kaiken jälkikäteen... :D :saint:
Luultavasti samalla lailla toimisin minäkin...

Vaikka kun äidin kanssa puhuttiin just pari päivää sit asiasta että mitä tekis jos ois miljoona siirretty vahingossa tilille (tai joku iso summa) niin äiti oli kyllä varma että mä palauttaisin ku oon niin tunnollinen... :whistle:
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Tulipeikko:
Alkuperäinen kirjoittaja MorbidMama:
Pankin moka... :/
-mutta mun vastuu on ilmoittaa tästä mokasta pankkiin.
Juuri näin. Pankki ottaa kyllä takaisin jos väärälle tilille on mennyt. Hehän pystyvät näyttämään toteen omat mokansa ja heillä on oikeus korjata ne. Jos tyhjennät tilin ja kiistät kaiken niin joudut maksamaan kuitenkin takaisin vaikka sitten lopun ikääsi.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Tulipeikko:
Alkuperäinen kirjoittaja MorbidMama:
Pankin moka... :/
-mutta mun vastuu on ilmoittaa tästä mokasta pankkiin.
Juuri näin. Pankki ottaa kyllä takaisin jos väärälle tilille on mennyt. Hehän pystyvät näyttämään toteen omat mokansa ja heillä on oikeus korjata ne. Jos tyhjennät tilin ja kiistät kaiken niin joudut maksamaan kuitenkin takaisin vaikka sitten lopun ikääsi.
juu näkyyhän nuo pankissa tiliotteissa. pelkästään verkkopankissakin näkee tiliotteet parin vuoden ajalta. et kylläpä tuo selville saatais :)
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Ripaska:
Alkuperäinen kirjoittaja Ninnuli:
Ripaska: kerrohan nyt että mistä voitit?? jää vaivaamaan moinen, kun mä niin epätoivoisesti pelaan kaiken maailman pelejä aika ajoin että muka voittaisin joskus jotain niin eih, muutaman euron joskus.. :/
Kenosta
sinnekkö se mun voitto tulikin,kun näin viikonloppuna unta että olin yltäpäältä paskassa.kuulemma tietää rahaa mutta eipä oo meillä näkyny..
onnea voitosta!!
 
pakko kai se olis alkaa selvittää rahojen alkuperää, että mistä ne on tulleet. olis se kamala ensin tuhlata ne ja sit joku tuliskin vaatimaan rahoja itselleen, kun yksi tilinumeroista olikin kääntynyt väärin päin. jos ei löytyis omistajaa, alkaisin etsiskelemään itselleni ja lapsille vuokra-asuntoa
 
onnea :) mut tosissaan jos ei oo voittanu eikä saanu perintöö tms ja on pankin moka ni sillo kannattaa ain ilmottaa ku sit kuitenki joutuu maksaan sen takasin ja sekös sit mukavaa oiskin kun olis kaiken jo tuhlannu.. mut hieno juttu et sä sait sentää iha oikeesti ja voittamalla :) :flower:
 

Yhteistyössä