[QUOTE="vieras";24608594]Hei, eihän nuo naivit 18v. ikinä tule sitä tosiseikkaa tunnustamaan, edes siellä aallonpohjalla, että voi kun olisivat odottaneet muutaman vuoden. Täällä puolustellaan omia valintoja hampaat irvessä, eikä osata ajatella siitä näkövinkkelistä, että elämä IHAN OIKEASTI on helpompaa, mitä enemmän sitä ikää on tullut.
Ja nämä "mä en ainakaan jaksaisi sitä vaipparumbaa enää NIIN vanhana", odotan mielenkiinnolla kun ne tajuaa kuinka mahtava ikävaihe 30-40v. on.
Nainen paranee vanhetessaan, oppii tuntemaan itsensä ja kroppansa, osaa ihan eri tavalla sisäistää asiota mitä enemmän sitä niin paljon parjattua elämänkokemusta kertyy.
Mutta... Edelleenkin, jokainen meistä vanhenee vuosi vuodelta, onneksi myös nämä teinit.[/QUOTE]
En todellakaan suosittele kenellekään teiniäitiyttä mutta toisen sain 22-vuotiaana ja aivan aidosti voin edelleen kohta kolmikymppisenä sanoa että se oli hyvä ratkaisu jota en muuttaisi. Mutta ehkä se katumus iskee sitten nelikymppisenä, vai? Ai niin mutta lapsethan on sitten jo täysi-ikäisiä

Mä en oikeasti ymmärrä tuotakaan että miksi ei saisi sanoa ja miksi ei voisi varma ettei halua enää lisää lapsia. Se että sanon etten jaksaisi enää vaipparumbaa ei liity siihen että se vaippojen vaihtaminen olisi jotenkin ylivoimaista niin kuin kuvittelet vaan se liittyy siihen että kun on lapsensa jo "isoksi" saanut niin ei enää "jaksa" tai jaksa aloittaa sitä kaikkea alusta. Pienen lapsen kanssa eläminenkin kun sitoo valtavasti. Ja aivan 100% varma olen etten enää lapsia tee vaikka sinä kuinka jankkaisit vastaan. Itse asiassa jos nyt tulisin raskaaksi tekisin aivan varmasti abortin. Ja ne syyt, ne ei kuulu sinulle