F
fb
Vieras
Ei tajuu, ku sen jälkee kun noi sivut uudistu, ni en löydä mistään kohtaa mistä vois poistaa yhen tyypin. Hjelppikää please! 
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Menet sinne kaverilistaan ja siinä on jokaisen nimen perässä rasti. Klikkaa sitä niin saat poistettua.
Alkuperäinen kirjoittaja aaa:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Menet sinne kaverilistaan ja siinä on jokaisen nimen perässä rasti. Klikkaa sitä niin saat poistettua.
ei oo enää noin,.. uudistunu..
mee sen tyypin sivuille ja alavasemalla on että poista se
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Alkuperäinen kirjoittaja aaa:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Menet sinne kaverilistaan ja siinä on jokaisen nimen perässä rasti. Klikkaa sitä niin saat poistettua.
Miksi mulla sitten on noin? Jätinköhän mä tekemättä jonkun päivityksen...
Alkuperäinen kirjoittaja kolme pientä porsasta:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Alkuperäinen kirjoittaja aaa:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Menet sinne kaverilistaan ja siinä on jokaisen nimen perässä rasti. Klikkaa sitä niin saat poistettua.
niin on mullaki ku viel äske tarkistin
Alkuperäinen kirjoittaja aaa:Alkuperäinen kirjoittaja kolme pientä porsasta:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Alkuperäinen kirjoittaja aaa:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Menet sinne kaverilistaan ja siinä on jokaisen nimen perässä rasti. Klikkaa sitä niin saat poistettua.
niin on mullaki ku viel äske tarkistin
Öö no en tiiä, mulla ei ole.
Mulla on kieli englanti voikohan johtua jotenki siitä.