Miten puolisosi käyttäytyisi seuraavissa tilanteissa?

• Viestiketjun aloittaja HippuTAR
  • Ensimmäinen viesti
HippuTAR
Ajattelinkin että vastaukset ois tämän tyylisiä.

Tässä mun omat vastaukset:

- Olet käynyt lääkärissä, onko puolisosi kiinnostunut/kyseleekö mitä sielä selvis?
Ei kysy. Jos kerron niin on aika selvää ettei kiinnosta.

- Puolisosi lähtee johonkin, kertooko hän oma-aloitteisesti mihin? Jos ei niin kertooko jos kysyt?
Ei koskaan kerro oma-aloitteisesti. Jos kysyn niin joskus kertoo, joskus vastaus on epämääräistä mutinaa.

- Huomioiko puolisosi kaupassa käydessään sinun mieltymyksesi? Esim. tuo juustoa josta tietää sinun pitävän vaikka tykkäisi itse enemmän jostain muusta?
Ei huomioi. Tuo kyllä jos pyydän.

- Tulette kotiin reissusta, kaikilla on karsee nälkä. Osallistuuko puolisosi lasten syötävien laittamiseen vai olettaako sinun hoitavan sen ja alkaa heti täyttää omaa napaansa?
Alkaa mättää omaan naamaansa jotain.

- Olet tosi väsynyt. Hoitaako puolisosi lapset jotta pääset nukkumaan?
Yleensä ei. Jos pyydän niin saattaa hoitaa mutta useimmiten joudun kuitenkin kohta nousta koska lapset tappelee/itkee tai jotain ja mies ei puutu siihen.

- Olet pitemmän aikaa huonossa kunnossa. Yhdyntä on epämiellyttävää (siis fyysisesti) tai kivuliasta, olettaako puolisosi silti saavansa? Vai tyytyykö odottamaan kunnes olet paremmassa kunnossa? Jos odottaa niin saatko silti häneltä muuta läheisyyttä silloin?
Olettaa saavansa ja vetää hernepellon nenään jos ei saa. Ei heru sitäkään vähää läheisyyttä kuin muulloin.

Joo, parisuhdepohdinta täs menos... Kaikki noi asiat ei aina oo ollu noin ja osa on alkanu ottaa nuppiin vasta nyt. Ja siis yleensä miehen itsekkyys ja puhumattomuus.

- Olet käynyt lääkärissä, onko puolisosi kiinnostunut/kyseleekö mitä sielä selvis?
Aiemmin joo. Sittemmin meinasi unohtaa kysyä, kun ramppasin lekurissa parin viikon välein ja kuulumiset olivat kutakuinkin samoja joka kerta. Jos jostain akuutista menen, niin kysyy kyllä.

- Puolisosi lähtee johonkin, kertooko hän oma-aloitteisesti mihin? Jos ei niin kertooko jos kysyt?
Kertoo oma-alotteisesti jo siinä vaiheessa, kun meno suunnitteilla. Merkkaa sen yhteiseen kalenteriiimme. Neuvotellaan mahdolliset päällekkäisyydet.

- Huomioiko puolisosi kaupassa käydessään sinun mieltymyksesi? Esim. tuo juustoa josta tietää sinun pitävän vaikka tykkäisi itse enemmän jostain muusta?
Mä huomioin jo ostoslistaa tehdessäni omat mieltymykseni, kaupassa mies sitten huomioi myös omansa. (esim jos olen laittanut listaan jonkin voimakkaan juuston, hommaa sitten itselleen myös miedomman.

- Tulette kotiin reissusta, kaikilla on karsee nälkä. Osallistuuko puolisosi lasten syötävien laittamiseen vai olettaako sinun hoitavan sen ja alkaa heti täyttää omaa napaansa?
Me syödään samaa ruokaa, joten joko minä, hän tai molemmat yhdessä laittamme ruoan valmiiksi, katamme pöydän ja syömme.

En ole niin väsynyt, että menisin ennen lasta nukkumaan (klo 20). Mies on joskus vienyt lapsen mukanaan, eli mä olen hoitanut muut iltahommat muksun kanssa ja mies sitten lukenut iltasadut, peitellyt ja mennyt samalla itsekin sänkyyn lukemaan.

- Olet pitemmän aikaa huonossa kunnossa. Yhdyntä on epämiellyttävää (siis fyysisesti) tai kivuliasta, olettaako puolisosi silti saavansa? Vai tyytyykö odottamaan kunnes olet paremmassa kunnossa? Jos odottaa niin saatko silti häneltä muuta läheisyyttä silloin?
Oltiin synnytyksen jälkeen kahdeksan kuukautta ilman yhdyntää mun fyysisistä ja lopulta myös henkisistä vaivoista johtuen, muuta hellyyttä oli. Molempien teki mieli rakastella; jaoimme muunlaista läheisyyttä. Vastavuoroisesti oltiin puolisen vuotta miehestä johtuneista syistä, ja silloin myös oltiin läheisiä ja kosketusetäisyydellä ilman varsinaista yhdyntää.

minmin
Olet käynyt lääkärissä, onko puolisosi kiinnostunut/kyseleekö mitä sielä selvis?
- riippuu syystä miksi menen lääkäriin, mutta jos olen sairaana niin totta kai kysyy

Puolisosi lähtee johonkin, kertooko hän oma-aloitteisesti mihin? Jos ei niin kertooko jos kysyt?
- joo kyllä meillä hihkaistaan että minne lähdetään ellei se ole etukäteen tiedossa

Huomioiko puolisosi kaupassa käydessään sinun mieltymyksesi? Esim. tuo juustoa josta tietää sinun pitävän vaikka tykkäisi itse enemmän jostain muusta?
- mies inhoaa kaupassa käymistä joten minä hoidan lähes täysin kauppa-asiat

Tulette kotiin reissusta, kaikilla on karsee nälkä. Osallistuuko puolisosi lasten syötävien laittamiseen vai olettaako sinun hoitavan sen ja alkaa heti täyttää omaa napaansa?
- harvoin noin käy kun yleensä aina syödään reissussa mutta kyllä meillä molemmat pistää ruokaa, tilanteen mukaan

Olet tosi väsynyt. Hoitaako puolisosi lapset jotta pääset nukkumaan?
- enää lapset ei tarvitse hoitamista mutta minä olen meistä se iltavirkumpi joten en muista että tällaista tilannetta olisi koskaan käynyt

Olet pitemmän aikaa huonossa kunnossa. Yhdyntä on epämiellyttävää (siis fyysisesti) tai kivuliasta, olettaako puolisosi silti saavansa? Vai tyytyykö odottamaan kunnes olet paremmassa kunnossa? Jos odottaa niin saatko silti häneltä muuta läheisyyttä silloin?
- ei ole näinkään koskaan käynyt mutta ei mies ole koskaan olettanut saavansa aina kuin häntä huvittaa, enkä minäkään

Miten puolisosi käyttäytyisi seuraavissa tilanteissa?
On kiinnostunut, luult. mahdollisuuksien mukaan olisi ollut mukanakin

Kertoo toki

Sillon kun muistaa..

Luult. jaettaisi tehtavanjako tyyliin etta mies ruokkii lapsen ja silla valin ma teen meille ruuan valmiiksi

Kylla jos pyydan

Seksi? Mita se on?

ok
-----Kyllä, mutta joutuisin ehkä vähän "potkimaan" että kyselee.

-----Kertoo oma-aloitteisesti ja kyllä vastaa kysyttäessä.

-----Kyllä :) Mehun kantamisen mulle lopetti kun totesi sen olevan epäterveellistä.

-----Hmm, luultavasti sovimme asiasta jo matkalla. Yleensä mies tekee ruoat, joten luultavasti silläkin hetkellä - ellei sitten sovita että syödään voileipiä, silloin mies ahtaa vaan omaan napaansa.

-----Kyllä ja näin tapahtuu joka viikonloppu (arkisin kotiäiteilen)

-----Raskausaika oli ajoittain lähes selibaattia, käyttäytyi täydellisesti sen suhteen, ei marissut yhtään ja piti mua muuten hyvänä :)

Pitääkin kehua miestä tänään, selvisi hyvin tästä :)

Kysyy joka kerta.

Kertoo yleensä, jos ei mainitse, niin sitten kysyn ite minne on menossa.

Huomio, koska meillä on melkein kaikessa erilaiset maut.

Itse asiassa meillä on mies se, joka kokkaa päivittäin ruoan. Viikonloppuisin saatan minä sitten vuorostaan kokata. Reissusta tultaessa kysellään, että kumpi kokkaa ja kumpi purkaa tavaroita.

Hoitaa, koska hän valvoo huomattavasti myöhempäänkin entä minä normaalisti. Saan myös nukkua päikkäreitä iltaisin ja viikonloppuisin ja mies hoitaa lapsen.

Mulla on normaalistikin aikamoiset yhdyntäkivut, joten on ihan arkipäivää meillä. Olemme oppineet harrastamaan seksiä rauhallisesti ja varovasti, kun se ei onnistu normaalisti. Kuitenkin joskus kivut on niin pahat ettei siitä tule mitään. Tällöin odotellaan muutama päivä ihan rauhassa. Ja mies odottaa.

Yhteistyössä