Miten pukeudutte kotona ollessanne?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Tää on ollut meillä miehen kanssa tän päivän puheenaihe tai paremminkin riidan aihe, kun minä en kuulemma pukeudu oikein. Mun pitäisi pukeutua miehen mielestä seksikkäästi ja nyt pukeudun kuin tantta.
No aamupäivällä mulla oli suorat mustat housut, joissa ohuita liituraitoja ja suht vartalonmyötäinen paita sen kanssa ja nyt illemalla sitten laitoin pitkän mustan hameen ja hihattoman paidan ja kumpikaan ei miehelle käynyt vaan molemmat ovat tyylittömiä hänen mielestään.

Omistan myös tällä hetkellä yhdet farkut, jotka minusta ovat ihan siistit ja niissä kehtaa kaupungille mennä, niin mies inhoaa niitä yli kaiken. Kaikki muut joilta olen kysynyt että miltä ne näyttää ovat sanoneet että ihan hyvännäköiset. Miehelle ne vaan ei käy kun ovat kuulemma keski-ikäisten farkut, kiristää kainalosta ja ne ihan oikeasti on matala malli, kun en muita pysty edes käyttämään.

Mies ilmeisesti haluaisi että mä kulkisin täällä kotona vaan stay up-sukissa ja korsetissa, mutta kumpiakaan en omista ja ei ne minusta ole mitkään jokapäivän vaatteet.
Olen itse sen verran mukavuudenhaluinen nykyään, että tykkään pitää vaatteita jotka eivät kiristä ja purista, mutta jotka kuitenkaan eivät ole mitään säkkejä päällä.

farkuissa tai rennoissa college yms. housuissa. Toisaalta ei juur muutkaan mahdu (10 raskauskiloa pudottamatta;). Onneks mun mies ei nalkuta vaikka on läskiä ja rennot vaatteet...

Yleensä on jokku lötköpökät ja toppi. Joskus hiippailen pelkissä pikkareissa. Äijä tykkää.

Eipä tuo mun pukeutumista pahemmin tiiraile, huomaa kyllä jos en viihdy kuteissani.

Siis miten jonkun mies voi valittaa puolisonsa pukeutumisesta??Minä pukeuden ties miten..on t-paitaa ja pitkiä kalsareita ym..Eikä mies ole koskaan sanonut pahaa pukeutumisestani.Paitsi ehken joistain hippityylisistä jutuista..niin ja minun vihreästä "kettutyttö"laukusta :D

Voi apua, jos ap.n mies ois mun oma, vois olla hyvin pian entinen... Mutta siis asiaan, pukeuden milloin mitenkin ja yleensä tyyliin velourhousut/farkut ja joku t-paita. Välillä huppari, välillä neule. Ihan perus vaatteita, en kyllä kotona aio kenenkään mieliksi alkaa pukeutua...

Yleensä fleecekankaiset kotihousut ja joku trikoopaita päällä ja villasukat tietenkin jalassa. Miehellä aikalailla samanlainen kotimuoti.

Miks ihmeessä kotona pitäisi koristautua :o Sehän on koti missä kuuluu rentotua..

Nyt mulla on laamapaita ja pöksyt, päällä tämmönen iso huppari ja jalassa hupsut nelotut polvisukat joissa varressa karvaa+pomulat ja pohjassa liukueste :D ei seksy mutta lämmin ja mukava....mun mieskin niin outo, että saa kiksejä vaikka mulla olisi isoäidin vanha puuvillayöpuku :laugh:

ihan mitä sattuu ja esim kesällä ei oikein mitään. ei ole kyllä miestä eikä tule, mutta jos olisi niin toimisin edelleen kuten itse tahdon ja kehotan sinua samaan: pukeudu kuten haluat. mies olkoon hiljaa.

Alkuperäinen kirjoittaja lai-ne:
ihan mitä sattuu ja esim kesällä ei oikein mitään. ei ole kyllä miestä eikä tule, mutta jos olisi niin toimisin edelleen kuten itse tahdon ja kehotan sinua samaan: pukeudu kuten haluat. mies olkoon hiljaa.

Joo ei tuon narinat paljoa mun pukeutumiseen vaikuta, mulla on oma mielipide tyylistäni ja pukeudun niin. Parasta tässä on se, että kun yritän kysyä mieheltä, että mikä on sitten tyylikästä pukeutumista, niin ei se vastaa mitään.

Yhteistyössä