Mä en pystys edes ajattelemaan että oisin kotona samoissa vaatteissa kuin esim. kaupungilla, ja hyi miten menis elokuvan katselu-peitot likaiseks jos aina istus sohvalla niiden seassa niillä kaupungissa penkeillä hangatuissa housuissa :x
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Rytkäätys:Mä en pystys edes ajattelemaan että oisin kotona samoissa vaatteissa kuin esim. kaupungilla, ja hyi miten menis elokuvan katselu-peitot likaiseks jos aina istus sohvalla niiden seassa niillä kaupungissa penkeillä hangatuissa housuissa :x
Alkuperäinen kirjoittaja Kimalle84:Alkuperäinen kirjoittaja Rytkäätys:Mä en pystys edes ajattelemaan että oisin kotona samoissa vaatteissa kuin esim. kaupungilla, ja hyi miten menis elokuvan katselu-peitot likaiseks jos aina istus sohvalla niiden seassa niillä kaupungissa penkeillä hangatuissa housuissa :x
Just noin mäkin ajattelen..
Alkuperäinen kirjoittaja Mamma italiana:Alkuperäinen kirjoittaja Kimalle84:Alkuperäinen kirjoittaja Rytkäätys:Mä en pystys edes ajattelemaan että oisin kotona samoissa vaatteissa kuin esim. kaupungilla, ja hyi miten menis elokuvan katselu-peitot likaiseks jos aina istus sohvalla niiden seassa niillä kaupungissa penkeillä hangatuissa housuissa :x
pesettekò sohvat vieraden jàlkeen??
Alkuperäinen kirjoittaja Kimalle84:Alkuperäinen kirjoittaja Mamma italiana:Alkuperäinen kirjoittaja Kimalle84:Alkuperäinen kirjoittaja Rytkäätys:Mä en pystys edes ajattelemaan että oisin kotona samoissa vaatteissa kuin esim. kaupungilla, ja hyi miten menis elokuvan katselu-peitot likaiseks jos aina istus sohvalla niiden seassa niillä kaupungissa penkeillä hangatuissa housuissa :x
pesettekò sohvat vieraden jàlkeen??
Leffankatselupeitot on eri asia kuin sohva..![]()
Alkuperäinen kirjoittaja 4-kerroksen väkeä:toppi, jotkut mukavat ja väljät housut
Jaa näin kireellä?Alkuperäinen kirjoittaja sisar puoliQ:...pingottaa himassa kireissä housuissa nutturakin kireellä. :xmas: