Miten pukeudut kotonasi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kotirotta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Rytkäätys:
Mä en pystys edes ajattelemaan että oisin kotona samoissa vaatteissa kuin esim. kaupungilla, ja hyi miten menis elokuvan katselu-peitot likaiseks jos aina istus sohvalla niiden seassa niillä kaupungissa penkeillä hangatuissa housuissa :x

Just noin mäkin ajattelen..

Alkuperäinen kirjoittaja Kimalle84:
Mä en pystys edes ajattelemaan että oisin kotona samoissa vaatteissa kuin esim. kaupungilla, ja hyi miten menis elokuvan katselu-peitot likaiseks jos aina istus sohvalla niiden seassa niillä kaupungissa penkeillä hangatuissa housuissa :x

pesettekò sohvat vieraden jàlkeen??

Alkuperäinen kirjoittaja Mamma italiana:

Leffankatselupeitot on eri asia kuin sohva.. :D

Alkuperäinen kirjoittaja Mamma italiana:

Leffankatselupeitot on eri asia kuin sohva.. :D

ok :)

Viime aikoina olen ollut kotona niin hirveissä rötkyissä, että vähän itseäkin hävettää. Ulkona koiran ja vaunujen kanssa tuulihousulinjalla ja kotona imetyspaitaa ja verkkareita tai joku hameenkauhtana. Oikeesti ihan kamalia, mutta nyt ei jaksa panostaa ulkonäköön :/ Ehkä sit joskus taas kun jaksaa. En muista, koska olisin viimeksi meikannut. Ennen aina meikkasin töihin, nyt korkeintaan vaihdan farkut jos meen kauppaan. Paitsi lähikauppaan kehtaa mennä tuulihousuissakin. On siellä muutkin suoraan navetasta :kieh:

no tällä hetkellä on sukkikset, pitkä neule, raitasukat ja helvetin rumat sisätossut. tukka repsottaa puolinutturalla. mä pidän eräänlaisena pyhäinhäväistyksenä pingottaa himassa kireissä housuissa nutturakin kireellä. :xmas:

Näkisittepä mut nyt! Juu ollaan käyty jo tänään kaupoilla, mutta nyt on päällä mustat satiinintuntuset pyjamahousut, viininpunaset sukat, mustat ballerinat, jossa rusetti tossa varpaiden päällä, musta/valko-raidallinen tuubimekko, olkaimeton, viininpun,oranssi,ruskea gollegehupparitakki, tukka laitettuna, silmissä "usvameikki" ja korvissa isohkot mustat renkaat :laugh: :laugh: Tyyli ennenkaikkea! :D :attn:

Aloitan aamun aina meikillä ja hiustenlaitolla, päivän häppeningeistä riippuen sipaus tai tujummin. Eli aina on kotona meikkiä. Tykkään farkuista ja villasukista, neuletakeista. Nyt ei mahdu farkut, niiden tilalle tullut taitsit.

Kello 21 olen kuitenkin kuoriutunut kaikesta, ja minut tapaa villasukissa ja pyjamahousuissa.

Yhteistyössä