Impi
Kun sinne kertyy semmosta inhaa mähnää, haisee samalle ku miehen esi****n alus.. mutta kun mulle on ainakin sanottu, ettei napaa saisi kaivella?
kertyy tai ei. mut minen oo kyllä koskaan omast anavastani löytänyt mitään ylimäärästä. liekkö sitten suihkussa lähtee ilman kaiveluja.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:kyllähän sinne kertyy ihan varmasti kaikilla! mulla ennen keisarinleikkausta kurkisti lääkäri napaan ja sano et ompa siisti ja ouhdas, joskus on kuulema vastaan tullut napa jossa on matoja! :s putsatkaa nyt hyvät naiset napanne! mä ainakin kaivelen aina suihkussa
Suosittelen pyöräyttään joskus vaikka vanupuikolla sieltä korun takaa :/ Kyllä napaan eritettä kertyy, jos sitä ei koskaan edes pyyhkeellä pyyhkäise. Esim. vatsaontelon tähystykseen mentäessä, napa puhdistetaan oikein erikseen klorhexidiinillä.Alkuperäinen kirjoittaja Tyttö kuin taivas:En mitenkään, onneksi mulla on napakoru niiden "inhojen mähnöjen" edessä
Kyllä mä navan suihkussa pesen, vai pitääkö sitä tosiaan suihkujenkin lisäksi vielä pestä?Alkuperäinen kirjoittaja HuliHumppanpuli:Suosittelen pyöräyttään joskus vaikka vanupuikolla sieltä korun takaa :/ Kyllä napaan eritettä kertyy, jos sitä ei koskaan edes pyyhkeellä pyyhkäise. Esim. vatsaontelon tähystykseen mentäessä, napa puhdistetaan oikein erikseen klorhexidiinillä.Alkuperäinen kirjoittaja Tyttö kuin taivas:En mitenkään, onneksi mulla on napakoru niiden "inhojen mähnöjen" edessä
Alkuperäinen kirjoittaja Tyttö kuin taivas:Kyllä mä navan suihkussa pesen, vai pitääkö sitä tosiaan suihkujenkin lisäksi vielä pestä?Alkuperäinen kirjoittaja HuliHumppanpuli:Suosittelen pyöräyttään joskus vaikka vanupuikolla sieltä korun takaa :/ Kyllä napaan eritettä kertyy, jos sitä ei koskaan edes pyyhkeellä pyyhkäise. Esim. vatsaontelon tähystykseen mentäessä, napa puhdistetaan oikein erikseen klorhexidiinillä.Alkuperäinen kirjoittaja Tyttö kuin taivas:En mitenkään, onneksi mulla on napakoru niiden "inhojen mähnöjen" edessä
No kiitos vinkistä, viime viikolla tuon tuohon vasta pitkän tauon (raskauden) jälkeen takas laitoin. Onko sulla ollut mitään ainetta millä putsaat vai puhtaasti vedellä?Alkuperäinen kirjoittaja hoplaahoplaa:no kandee se korun reikä ainaskiin putsata ja siinä samallahan se napakin menee. miul ku oli koru niin putsasin pari kertaa viikossa koko paketin
aha, tossa sun vastauksessa kun luki "en mitenkään", ni ajattelin vaan että mahtaa muhia siellä korun takanaAlkuperäinen kirjoittaja Tyttö kuin taivas:Kyllä mä navan suihkussa pesen, vai pitääkö sitä tosiaan suihkujenkin lisäksi vielä pestä?Alkuperäinen kirjoittaja HuliHumppanpuli:Suosittelen pyöräyttään joskus vaikka vanupuikolla sieltä korun takaa :/ Kyllä napaan eritettä kertyy, jos sitä ei koskaan edes pyyhkeellä pyyhkäise. Esim. vatsaontelon tähystykseen mentäessä, napa puhdistetaan oikein erikseen klorhexidiinillä.Alkuperäinen kirjoittaja Tyttö kuin taivas:En mitenkään, onneksi mulla on napakoru niiden "inhojen mähnöjen" edessä
Alkuperäinen kirjoittaja HuliHumppanpuli:aha, tossa sun vastauksessa kun luki "en mitenkään", ni ajattelin vaan että mahtaa muhia siellä korun takana