Miten puhdistat napasi?

• Viestiketjun aloittaja Impi
  • Ensimmäinen viesti
noh
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
kyllähän sinne kertyy ihan varmasti kaikilla! mulla ennen keisarinleikkausta kurkisti lääkäri napaan ja sano et ompa siisti ja ouhdas, joskus on kuulema vastaan tullut napa jossa on matoja! :s putsatkaa nyt hyvät naiset napanne! mä ainakin kaivelen aina suihkussa :D
Ei mulla ainakaan mitään kerry. Mulla on tosi "avoin" napa, siellä ei ole mitään lokeroita, minne möhnät vois varastoitua.

Alkuperäinen kirjoittaja HuliHumppanpuli:
Alkuperäinen kirjoittaja Tyttö kuin taivas:
En mitenkään, onneksi mulla on napakoru niiden "inhojen mähnöjen" edessä :whistle:
Suosittelen pyöräyttään joskus vaikka vanupuikolla sieltä korun takaa :/ Kyllä napaan eritettä kertyy, jos sitä ei koskaan edes pyyhkeellä pyyhkäise. Esim. vatsaontelon tähystykseen mentäessä, napa puhdistetaan oikein erikseen klorhexidiinillä.
Tiiän, mua itteeni kun inhottaa jos napaan kosketaan niin en antanut hoitajan törkkiä vaan itte sit pumpulipuikolla putsasin.
Mulla on tosi syvä napa ja on kerran tulehtunutkin :(

hihi
Alkuperäinen kirjoittaja HuliHumppanpuli:
En mitenkään, onneksi mulla on napakoru niiden "inhojen mähnöjen" edessä :whistle:
Suosittelen pyöräyttään joskus vaikka vanupuikolla sieltä korun takaa :/ Kyllä napaan eritettä kertyy, jos sitä ei koskaan edes pyyhkeellä pyyhkäise. Esim. vatsaontelon tähystykseen mentäessä, napa puhdistetaan oikein erikseen klorhexidiinillä.
Kyllä mä navan suihkussa pesen, vai pitääkö sitä tosiaan suihkujenkin lisäksi vielä pestä?
juups, pitäähän sitä. ja kuivata erityisen hyvin

siistii
Mulla on onneks kirurgit aikanaan tehneet tuosta navasta tuollaisen leveän ja lättänän niin, että siinä ei todellakaan ole mitään lovia, mihin mitään voisi jäädä.

Yhteistyössä