S
"sssh"
Vieras
Olen viemässä pian noin 1 vuotiasta lasta pph:lle ja niinkuin varmaan kaikki äidit, kaikenlaisia ajatuksia pyörii ja huolehdin hoidon aloittamista. Sellainen asia on nyt viimeaikoina huolettanut, että miten yksi ihminen voi pärjätä siellä, jos lapsia on kuitenkin useita. Miten hän esim. ehtii tehdä keittiössä ruokaa. Itse kun olen tuon yhden lapsen kanssa kotona, niin en voi häntä kovin pitkäksi aikaa päästä silmistäni. Siellä kun on sitten varmasti isompiakin lapsia ja heillä isompien lasten leluja, joissa voi olla irtoavia pieniä osia tms. Meillä on sen verran pieni asunto, että näen hänet koko ajan, vaikka tekisinkin keittiössä ruokaa. Mutta silti, tuntuu että hän on jatkuvasti tekemässsä jotain mihin minun pitää puuttua. Ja jos lapsia olisi esim. 4, niin huh... En tätä huolta kehtaa pph:lle kyllä kertoa, koska hän tietysti ajattelisi että epäilen hänen ammattiaitoaan. Siitähän ei ole kyse, mutta huolestuttaa vaan kun itse tiedän miten vilkas tuo lapsi on. Olisko täällä jotakuta PPH:ta joka voisi rauhoitella...