Miten pitkiä kirjeitä joulupukki saa teidän perheen lapsilta?

En mä sitä rajottamaan ala. Toivokoon mitä haluaa toivoa. Kirjotin mä itsekin pienenä jonkun lelukuvaston kanssa toivelistaa... :D Kaikki lelut.

Mutta toive on toive ja tyttö tietää, ettei kaikkia toiveita toteuteta. Kyllä äiti kuitenkin tietää, mikä se hartain toive on... Ja sitten taas jos ne kaikki olisi kuitenkin mieluisia, niistä sitten joitakin toteutetaan (ja ehkä vähän listan ulkopuoleltakin joskus).

"essi"
No saa toivoa mitä haluaa, niin paljon kuin haluaa. Olen kyllä sanonut, että kannattaa miettiä mitä toivoo, koska jos se ei olekaan niin haluttu toive, ja sattuu olemaan just se mikä toteutuu.
Ongelma on se, että lapsi toivoo asioita, joita en voi toteuttaa. Ei siis mitään leluja tms.

"vieras"
Meidän 3,5-vuotiaan lista on tällä hetkellä sivulla 4. Ei tuohon sivumäärään silti kymmeniä toiveita mahdu, kirjoittaa isoja kirjaimia ja osa on kuvina, leikattu ja liimattu jostain kuvastosta. Listalla on mm. nauhahiomakone (?!), ruskea koira ja kissa. :D On siellä sitten ihan toteutettaviakin toiveita, sukulaisilla sitten kiertää tuo lista.
Väitätkö ettei nauhahiomakone ole toteutettavissa? :D

Yhteistyössä