miten pitkät kynnet. kaikki neuvot otetaan vastaan

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja a
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
mä oon käyttänyt tekokynsiä nyt puolisen vuotta. ennen luulin että ne on ihan pehvasta ja koitin vaan omia kasvattaa ja lakata. mut aina katkesivat niin että verta tuli.
nykyään ne liimat on niin superhyviä, että eipä oo ollu kynsiongelmia ja aina nätit kynnet :)

Alkuperäinen kirjoittaja nails:
mä oon käyttänyt tekokynsiä nyt puolisen vuotta. ennen luulin että ne on ihan pehvasta ja koitin vaan omia kasvattaa ja lakata. mut aina katkesivat niin että verta tuli.
nykyään ne liimat on niin superhyviä, että eipä oo ollu kynsiongelmia ja aina nätit kynnet :)

mulla sen malliset kynnet ettei liimattavat tekokynnet kestä. oma kynsi ei ole tarpeeksi kaareva niin tekokynsi ei tartu kunnolla kiinni

Alkuperäinen kirjoittaja villimiina:
Ilmeisesti pitkät ja hyvät kynnet saa vain rakennekynsinä :(
Itellä kans heti kun saa sopivan pituiset kynnet nii heti alkaa katkeilemaan :/

Mut jos ottaa pelkät geelit, niin nehän on oikeestaan omat kynnet vahvemmalla "lakalla" vaan.

Trind:n kynnenkovettaja on ihan huippu. Säännöllisesti käytettynä jopa korjaa kynnen luontaista muotoa (tekee lattanoista kaaravat). Mutta ensi täytyy jaksaa parin viikon tehokuuri ja sitten aina aluslakkana käyttää. Löytyy melkein mistä vaan marketista/kempparista.

Alkuperäinen kirjoittaja joo:
Alkuperäinen kirjoittaja villimiina:
Ilmeisesti pitkät ja hyvät kynnet saa vain rakennekynsinä :(
Itellä kans heti kun saa sopivan pituiset kynnet nii heti alkaa katkeilemaan :/

Mut jos ottaa pelkät geelit, niin nehän on oikeestaan omat kynnet vahvemmalla "lakalla" vaan.

mut geekaukset on todella kalliit. ja huoltokin maksaa paljon

http://www.manchester.ac.uk/aboutus/news/display/?id=4976

Unohtakaa kaikki höpö-höpö-kalkkitabletit ym.

Rakennekynnet on varmasti parhaat, jos pitkinä haluaa kyntensä pitää.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Trind:n kynnenkovettaja on ihan huippu. Säännöllisesti käytettynä jopa korjaa kynnen luontaista muotoa (tekee lattanoista kaaravat). Mutta ensi täytyy jaksaa parin viikon tehokuuri ja sitten aina aluslakkana käyttää. Löytyy melkein mistä vaan marketista/kempparista.

Joo no ei todellakaan korjaa kynnen muotoa! Kuivattaa todella paljon ja ei voi suositella pitkään käyttöön. Ei missään nimessä tolla tavalla käytettäväksi kuin sinä neuvot!

ja mitähän tossa linkissä on?? ei jaksa ruveta nyt enkusta kääntämään

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

No sitten sun pitää tyytyä lyhyisiin kynsiin. Sori.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

siinä sanotaan lyhykäisyydessään että elinympäristön ilmankosteus on tärkeetä kynsien hyvinvoinnille.

ja mä voin allekirjottaa tän kyllä. asuin vuosia skotilannissa, meri-ilmastossa ja siellä mun kynteni kasvoi kauniiksi ja pitkiksi. olivat myös tosi kovat etteivät liuskottuneet. muttakun suomeen takasin palasin niin johan repeilee, liuskottuu ja ovat pehmeät kun mikä. ja mulla on siis aina ollu tämmönen kynsilaatu etten saa niitä ku poppaskonstein kasvatettua pitkiksi.

nyt sitten kerään rahaa sen verran säästöön että voin ottaa rakennekynnet ja säästössä on sitten raha myös huoltoihin.

Alkuperäinen kirjoittaja Noo:
Ruokavaliolla on vaikutusta niin kynsiin ja hiuksiin...

Niin ja pitkät kynnet saa muullakin kuin rakennekynsillä...

jaa miten.....
ruokavalio kunnossa, ja mulla pitkät hyvä kuntoiset hiukset, mut kynnet ei vaan kestä =(

Suojaa kädet KAIKILTA pesuaineilta, myös shampoolta käyttämällä kumihansikkaita. Siihen lisäksi hyvä lakkaus vaikka kirkkaalla lakalla joka päivä ja vain kerran viikossa kaikkien lakkakerrosten poisto. Välillä kunnon ruokaöljykylpy puhtaille kynsille ja käsille. Johan tehoaa. Ja niillä kysillä EI sitten rapata mitään, ei mitään.

Mua masentaa kun multa on yksi kynsi irronnut kokonaan, eikä siihen saa mitään geeli- tai muutakaan kynttä ennenku oma kynsi on kasvanu ja vieläpä aika pitkäksi. Mitään kynsiliimoja mun iho ei kestä, sormenpäät on heti auki jos erehdyn sellaisia laittamaan. Niinpä mun on pakko pitää siinä sormessa laastaria koko ajan :/

Olen käyttänyt OPIn Nail Envyä, estää liuskoittumista ja kovettaa kynttä. Olen myöskin alkanut pestä käsitiskit ihan kumihanskat kädessä, enkä raaputtele kynsin mitään likaa esimerkiksi, vaan jollain apuvälineellä.

Olen tosin kuullut kauhutarinoita kynnenkovettajan käytön lopettamisesta, että siitä eteenpäin kynnet lohkeilisivat kahta kauheammin :D Tiedä sitten onko totta.

Tuo Nail Envy vaan tuppaa olemaan Suomessa aavistuksen kallista (jtn 25-28e muistaakseni Kickseissä yms), ja ostinkin putelin kympillä ebaysta.

Yhteistyössä