haluatko vahvat kynnet?!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hyvä kiertämään
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hyvä kiertämään

Vieras
solgar skin nail and hair formula. Luontaistuotekaupasta. Ihan huipputuote!
Mulla on aina ollut vahvat kynnet, mutta katkeilleet helposti jne. Muutaman viikon oon tuota syönyt ja kynnet on pitkät, supervahvat eikä katkea!

Suosittelen todella!

on ne olleet vahvat. Katkeilleet ovat, ei liuskoittuneet. Mutta nyt ovat ihan älyttömän vahvat.
Ja mulla on aina ollut tuo sama ongelma varpaaokynsien kanssa ja nyt katsoin, niin eivät näytä enää niin pahalta kuin ennen. Eli toimii niihinkin. :)

Voi elämä. Takertukaa nyt yksityiskohtiin hyvänen aika. Sehän se tärkein tässä nyt olikin miten vahvat ne on ennen olleet ja miten käyttäytyneet.
Halusin oikeasti vaan jakaa tän tiedon kun oon kynsiäni tässä ihaillut. Myyjäkin sanoi silloin että tuosta on asiakkaat tykänneet tosi paljon.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Voi elämä. Takertukaa nyt yksityiskohtiin hyvänen aika. Sehän se tärkein tässä nyt olikin miten vahvat ne on ennen olleet ja miten käyttäytyneet.
Halusin oikeasti vaan jakaa tän tiedon kun oon kynsiäni tässä ihaillut. Myyjäkin sanoi silloin että tuosta on asiakkaat tykänneet tosi paljon.

Joo, mutta tajuatko: Kyntesi eivät ole olleet kovin vahvat, jos ne kerta ovat katkeilleet helposti. Nyt ne ovat vahvat, kun eivät katkeile.

Okei, paksut sitten jos se teitä helpottaa.
Tarviiko tehdä uusi aloitus jossa käytän juuri oikeita sanoja tehdäkseni olonne paremmaksi?
Hemmetti, ihan sama kirjoittaako täällä positiivisesti vai negatiivisesti, aina joku jaksaa naputtaa.

On saattanut vaikuttaa. Oon käyttänyt paljon hoitavia hiustuotteita nyt kun pilasin huonolla värillä ja suoristusraudalla ne ja ovat kyllä paremmat. Iho alkoi kukkia eli varmaan sekin on jotenkin puhdistunut.
Mutta kynsistä huomaan parhaiten. :)

Pitänee kokeilla noita tabletteja,kohan oon saanu entisen pillerit napsittua :D Ne on ihan marketista ostettu, tosin saa myös luontaistuote kaupasta. Joku halpais versio vissiin noista ihan kunnon tuotteista. Ite kattelin paikallisen luontaistuotekaupan valikoimaa tuollaisista tableteista,mutta jäi hyllyyn korkean hinnan takia. Vaikka syöny noita tabletteja, joiden pitäs auttaa kynsiin ja hiuksiin niin kynsiin ei oo paljon auttanut, mutta hiusten laatu on kyllä parantunut.. mutta ehkä joku päivä miula on pitkät ja vahvat kynnet. :)

Mä oon syöny näitä tabletteja nyt reilun viikon ja kynnet on ihan kipeenä ja tuntuu tosi vahvoilta. Nyt on tullu muutamia ihan hirveen isoja ja kipeitä ihonalaisia näppyjä selkään ja kasvoihoin. Auts! En tiiä kuin nopeesti alkaa näkyy hiuksissa. Tuskin se noihin vanhoihin vaikuttaa niin kovin. Tietysti uusiin hiuksiin ja tyveen :)

Yhteistyössä