Alkuperäinen kirjoittaja Rytkäätys:
Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp-:
Alkuperäinen kirjoittaja Rytkäätys:
Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:
Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:
Eikö
huvittanu pitää miestä? Pitäisit hei huolta, ettei vahinko käy uudestaan.
Tällaista kommenttia voi odottaakin ihmiseltä, joka on hakkaajan kanssa vuodesta toiseen ja jolla on sitä vahinko kokemusta moneen kertaan

Moneskos abortti sulle on kohta taas tulossa? :xmas:
Tässä oli niin paljon virheitä, etten jaksa edes aloittaa oikomista.

Mut hei, katos kun niitä aborttejahan tehdään vain, koska ei huvita vaan pitää sitä, eikös se noin ollut?

Ja sanonpahan, että mieti seuraavalla kerralla itsekin aborttia, lapsethan tuossa alkaa ihmetellä, kun vuosien päästä sulla on joku 5 lasta eri miehille.
Minun lapsistani kasvaa varmasti tasapainoisempia, kuin rasistisesta, teen-abortteja-kun-en-osaa-ehkäistä, naistenhakkaajan kanssa naimisissa olevan naisen lapsista :flower: Minä olen hankkinut lapseni tietoisesti. Ja mieluummin hankkisin viisi lasta viidelle hyvälle isälle, kuin viisi lasta yhdelle huonolle, kuten sinä olet tehnyt.
Mutta ei ihme, jos muutkinj päänaukojat ovat sinun tasoisiasi onnettomia tapauksia, että päätä pitää noin paljon aukoa :hug:
Ai mulla on viisi lasta? Sekin vielä.
Kertoisitko nykytilanteeni, kun tiedät sen noin hyvin? Mahtaisi olla mielenkiintoista kuultavaa.

Eli kertoisitko mulle, että milloin mies on mua
hakannut?

Vai onko kaikki kajoaminen sun mielestä hakkaamista? Tai kertoisitko, milloin viimeksi on satuttanut minua? Kun tuossa yhdessä viestissä kuulemma otan säännöllisesti turpiin.

Mikä sinänsä on mielenkiintoinen päätelmä, koska minä käsitän tuon turpiin saamisen jotenkin liittyvän naaman lyömiseen nyrkillä, eikä minua ole nyrkillä lyönyt kertaakaan.
Kerro toki hei oikeasti, millainen tilanteeni on?
Sinäkö et auo päätäsi?
Voi jumaliste mitä puolustelua perheväkivallalle. Joo, se on väkivaltaa vasta sitten kun naamaa murjotaan nyrkillä, kaikki muu repiminen, lyöminen, potkiminen jne. ei tietenkään ole hakkaamista! Miten voit olla noin tyhmä?!
Ja kyllä, juttujesi perusteella saat epäsäännöllisen säännöllisesti kyytiä kelvottomalta mieheltäsi, enkä tarkoita nyt mitään kyytejä sängyssä vaan sitä sun riepottelua!!!
Lukutaito hukassa? Missä vaiheessa olen sanonut, että väkivaltaa on vain tuollainen rajumpi satuttaminen? Alleviivaisitko ko. kohdan?
Noh, jos epäsäännöllisen säännöllisesti (typerä ja turha ilmaisu, jota käytetään, kun ei osata sanoa tarkemmin) saan kyytiä mieheltä, niin kerro toki, milloin viimeksi? Sanothan? Ja kelvottomaksi en miestä sanoisi, on tehnyt paljon töitä ongelmiensa eteen. Sen sijaan, että vaihtelisin miestä lennossa, haluan uskoa, että ihminen voi muuttua ja että rakkauden ja lasten takia kannattaa yrittää saada asiat muutettua. Ja onneksi mieskin on samaa mieltä ollut ja tuloksia näkyy.
Kuule minä en niin tarkkaan sun juttujas ole lukenut että voisin nimetä ne päivämäärät milloin se ukkos on sut möykyttänyt. Enkä tiedä milloin viimeksi, minä vaan en seuraavaa kertaa jäisi odottamaan kerta sanojesi mukaan sitä kajoamista on useasti tapahtunut.
Toivon että onnenne kestää nyt eikä miehes skitsoo taas, ihan lasten takia. Mä en jäis kokeilemaan, ihan juuri niiden lasten takia!
Aivan, et ole lukenut tarkkaan ja sen huomaa.
Sen sanon, että on satuttanut minua vain kännissä, ei ikinä selvinpäin. Ja koska alkoholiongelma on hoidossa, ei ole väkivaltaa. Vielä paljon töitä täytyy tehdä, mutta iso askel on tehty ja tartuttu ongelmaan ja alettu hakea apua siihen. Kommunikoinnissa on kummallakin vielä ongelmia, mutta siinäkin kehitytty. Parempaan menee, vaikka takapakkejakin tullut. Mulla on vahva usko siihen, että tämä tästä vielä suttaantuu, vaikka toki epätoivoisina aikoina olen vaihtelun vuoksi eroakin miettinyt. :xmas: Mutta kokonaistilanne on hyvä, lapset voivat hyvin ja näkevät hellyyttä ja rakkautta vanhempiensa välillä.
Enemmän on syitä jatkaa ja tehdä kovasti töitä liiton eteen, kuin jättää homma sikseen. Niin paljon ollaan töitä jo tehty liiton eteen, eikä mikään yritys ole turha ollut. Jos jostain syystä kaikki romahtaa ja mies tekee ison virheen, niin sitten on ero vakavassa harkinnassa.