Eipä auttanut, vaikka otin näin :/Alkuperäinen kirjoittaja mulla:auttaa aina rennie, tämä totta,otan 2 kerraallaan
No ei tietystikkään kun mätät niitä maitotuotteita sekaan! =(Alkuperäinen kirjoittaja Kiin:Eipä auttanut, vaikka otin näin :/Alkuperäinen kirjoittaja mulla:auttaa aina rennie, tämä totta,otan 2 kerraallaan
Mie suosittelen kans tätä.Alkuperäinen kirjoittaja Piipi Pöppiäinen:kokeile syödä yks raaka peruna
Enpä ookaan tällasta kuullu Mutta kuorinpa silti yhden perunan. Toivottavasti toimii...Alkuperäinen kirjoittaja Piipi Pöppiäinen:kokeile syödä yks raaka peruna
Ok, pitää muistaa tämä. Kiitos :flower:Alkuperäinen kirjoittaja mie:No ei tietystikkään kun mätät niitä maitotuotteita sekaan! =(Alkuperäinen kirjoittaja Kiin:Eipä auttanut, vaikka otin näin :/Alkuperäinen kirjoittaja mulla:auttaa aina rennie, tämä totta,otan 2 kerraallaan
Mulla taas auttoi piimä ihan ehdottomasti parhaiten, Rennietä ja Gavisconia paremmin.Alkuperäinen kirjoittaja mie:Jätä nuo maitotuotteet heti pois!!!
Neutralisoivat hetkeksi ja sitten taas pahenee! Kunhan nyt siitä selviit niin älä koskaan enään käytä maitotuotteita apuna, vain lääkkeet ja nopeammin tulee apu.
On ja nyt raskausaika on vaan pahentunu. Ei voi niitä happosalpaajiakaan käyttää, jotka ennen autto hyvinAlkuperäinen kirjoittaja vieras:jää paloja jos ne "viilentäs" vähän ruoka soodaa...
onko sulla kovin yleistä tuo närästys?
hyvä niin, yksilöllisiä juttuja..Alkuperäinen kirjoittaja miekkis:Mulla taas auttoi piimä ihan ehdottomasti parhaiten, Rennietä ja Gavisconia paremmin.Alkuperäinen kirjoittaja mie:Jätä nuo maitotuotteet heti pois!!!
Neutralisoivat hetkeksi ja sitten taas pahenee! Kunhan nyt siitä selviit niin älä koskaan enään käytä maitotuotteita apuna, vain lääkkeet ja nopeammin tulee apu.
Laitan tämänkin korvan taakse. Kiitos vinkistä :flower:Alkuperäinen kirjoittaja KattiMatikainen:Mäkin sain raskausaikana ton ruokasoodavinkin. Auttaa kaikkein parhaiten ja nopeimmin.
Jaa. Ei voi tietää.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Oisko sulla pikemminkin sappikivet?
Joo söin, mutta sitten oksensin, joten ei kerenny vissiin vaikuttamaan mitenkään.Alkuperäinen kirjoittaja kookosta:Joko söit perunaa?
Noista sappikivistä tuli mieleen että ootko syönyt tänään kaalia, omenaa tai päärynää? Äiteellä on sappikivet vaivana ja kaikkein pahimmat oireet iskee ed.mainitusta ruoista. Samoin tuoreet leivonnaiset tekee pahaa.
Miehellä on Omepratzolia, mutta kun kysyin siitä niin sairaanhoitaja ehdottomasti kielsi ottamasta raskausaikanaAlkuperäinen kirjoittaja Niksu02:Pakko sanoa et mulla on ainaki lääkärin luvalla käytössä happosalpaaja lääke..Ja Omepratzolia ainaki on käyttäny raskaana olevatkin..
Joo, suklaa ei (ainakaan ihan alkuvaiheessa ja pidemmällä kyllä varmasti tietäist jos sappikivet vaivaisi) liity sappikiviin. Hyvä niin, on pirullinen tauti.Alkuperäinen kirjoittaja Kiin:Joo söin, mutta sitten oksensin, joten ei kerenny vissiin vaikuttamaan mitenkään.Alkuperäinen kirjoittaja kookosta:Joko söit perunaa?
Noista sappikivistä tuli mieleen että ootko syönyt tänään kaalia, omenaa tai päärynää? Äiteellä on sappikivet vaivana ja kaikkein pahimmat oireet iskee ed.mainitusta ruoista. Samoin tuoreet leivonnaiset tekee pahaa.
Suklaata söin ja se laukas tän :ashamed: Suklaa ei kai liity sappivaivoihin vaan nimenomaan närästykseen?