miten piristää miestä

meillä ero tulossa ja miehelle se on kovempi paikka kuin minulle. hänen haaveensa ydin perheestä oli niin vahva että nyt luulee ettei ole elämää sen ulkopuolelle. miten voi auttaa toista jos itelläkin on välillä raskasta!? lapset jää minulle talo hänelle. välimatka ei tule olemaan mikään ongelma tapaamisten suhteen ja väleissä ollaan muutenkin. hän vaan on niin maassa että pahaa tekee itellekin.

 
Mulla on vähän saman kaltainen tilanne, mies haluaa erota, mutta minä en ole siitä niin varma. Itsellä on vielä tunteita tallella, mutta miehen mielestä tästä puuttuu se jokin. Tunteet minua kohtaan on hävinnyt kuulemma.

Nyt mietin miten saisi niitä tunteita takaisin ja minne ne on kadonnut? Jotenkaan en usko, että tunteet häviävät, vaan uskon, että ne katoavat jonnekkin arkeen tai muuhun pahaanoloon!

Haluaisinkin kysyä teiltä jotka saatte arjen pyörimään ja rullaamaan, kuinka pidätte yllä sitä kipinää, jolla rakkaus pysyy liekeissä. Totta että jokaisessa parisuhteessa on niitä hetkiä jolloin liekki hiipuu, mutta haluaisin nyt todella saada sen taas palamaan aluksi vaikka pienellä liekillä, mutta kuitenkin?

Oletteko saaneet miten epätoivoisessa tilanteessa liekin taas syttymään ja tunteet palaamaan? Ja millä keinoilla?
 

Yhteistyössä