Miten pienestä voi jäädä koukkuun.. "narkkiäiti"

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nykyään onnellinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Non compos mentis:
On yksilöllistä, miten äkkiä jää koukkuun. On tunnistettu tiettyjä geenejä, jotka esiintyvät useammin addikteilla kuin muilla. Itse käytän laillista huumausainetta (joka ei minua huumaa), jotta välttyisin addiktioilta.

Mitähän ainetta tämä on?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
On yksilöllistä, miten äkkiä jää koukkuun. On tunnistettu tiettyjä geenejä, jotka esiintyvät useammin addikteilla kuin muilla. Itse käytän laillista huumausainetta (joka ei minua huumaa), jotta välttyisin addiktioilta.

Mitähän ainetta tämä on?

Mulle tuli ensimmäisenä mieleen opiaatit. Vai oletko korvaushoidossa?

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Mitähän ainetta tämä on?

tai bentsot tmv...

Alkuperäinen kirjoittaja ev:
ihan kuin omasta näppiksestäni ap sun kirjoitus. omat lapseni ovat kyllä jo 10 ja 8v.

Oletko pystynyt pysymään aineista erossa? Mitä kaikkea käytit?

Itelläni lähti "viattomasta" pillereiden ottamisesta viinan kanssa. Sitten se meni siihen etten juuri käyttänyt alkoa enää, pelkkiä pillereitä. Bentsoja, opiaatteja (vahvojakin, kuten subutexia, oxycontinia, fentanyyliä jne), hallusinogeenejä, kaikenlaista..

Hyi, onneksi tuo tuntuu taaksejääneeltä.. vaikka kaikkeen pitää varautua ja hakea apua!

ihan kuin omasta näppiksestäni ap sun kirjoitus. omat lapseni ovat kyllä jo 10 ja 8v.

Oletko pystynyt pysymään aineista erossa? Mitä kaikkea käytit?

Itelläni lähti "viattomasta" pillereiden ottamisesta viinan kanssa. Sitten se meni siihen etten juuri käyttänyt alkoa enää, pelkkiä pillereitä. Bentsoja, opiaatteja (vahvojakin, kuten subutexia, oxycontinia, fentanyyliä jne), hallusinogeenejä, kaikenlaista..

Hyi, onneksi tuo tuntuu taaksejääneeltä.. vaikka kaikkeen pitää varautua ja hakea apua!

mä join alkuun kamalasti viinaa. sitten tutustuin pilveen ja viinan juonti väheni kun tykkäsin niin pilvestä.

sitten alkoi mennä bentsoja, opiaatteja ja kaikkea mitä käsiini sain (en edes tiedä mitä kaikkea tuli otettua)

ja sitten tuli kokaiini ja piri. piristä tykkäsin aivan kamalasti ja se säikäytti. tajusin että ei hitto, tuohon jään koukkuun. sen jätin 4 käyttökerran jälkeen. sitten pikkuhiljaa jäi muutkin mutta viinaa vedin edelleen. kunnes tapasin mieheni ja tulin raskaaksi. siihen jäi viinakin.

joskus ajattelen piriä tai pilveä. muttei todellakaan tulisi mieleen enää ottaa mitään. mieli ei siis tee, muistan kuitenkin sen "kivan" olon siitä.

Joo itekin tosiaan kokeilin piriä muutamaan otteeseen ja se oli liian hyvää. Ei sitä voi muut tietääkään miten mahtava olo siitä tulee.. mietin että voiko tällaista olla olemassakaan. Mutta siinä vaiheessa jotenkin tajusin että jos jatkan pirin käyttöä se ryöstäytyy täysin hallinnasta.

Alkuperäinen kirjoittaja mie:
Ja vielä on pakko sanoa, tuo kannabiksen puolesta puhujat saavat oikeasti karvat pystyyn! Ihan järkkyä sontaa ja tosi surullista että ihmiset uskovat siihen. Se ei todellakaan ole mikään vaaraton aine. Huh huh.

On se vaaratonta, jos sitä verrataan alkoholiin tai tupakkaan

Mitähän ainetta tämä on?

tai bentsot tmv...

NO EN! :D Ihan Concertalla mennään.

Ahaa nii just :D Sitä muistaakseni käytetään joidenkin tarkkaavaisuushäiriöiden hoidossa vai oonko ihan hakoteillä..

Käytetään. Osa käyttää tätä ja osa piriä. Ainakin minun tuntemistani ihmisistä useammalla on piriresepti, mitä ritalin /concertaresepti. Nykyisin taidetaan ensin antaa concerta ja sitten jos ei tule toivottua vastetta niin piriresepti.

Onnea odotukseen:) Ihan mielenkiinnosta kysyn että mikä saa eka kerran koittamaan huumeita vaikka kaikkien pitäis tietää että elämä voi hyvinkin mennä sen jälkeen täysin päin helvettiä?

Oletko maistanut alkoholia?

Onneksi suurimmalla osalla huumeiden kanssa leikkiminen jää kokeiluasteelle. Sitten on sellainen pieni joukko joka osaa hallita käyttönsä. Mutta valitettavasti meistä kokeilijoista kukaan ei etukäteen tiedä miten käy.

http://latelehikoinen.wordpress.com/

Hei!

Itsellä oli takana vuosien käyttö kun ensimmäisen kerran tulin raskaaksi. Odotusaika meni hyvin, mutta sitten juurikin kun lapsi alkoi olla vuoden kieppeillä (erosimme lapsen isän kanssa ja siinä oli kaikkea muutakin paskaa) aineet palasivat elämääni.
Lapsi sijoitettiin isänsä luo asumaan ja itselleni valvotut tapaamiset.
Muutama vuosi meni aivan huomaamatta, täysin sumussa. Piikitin päivittäin ja läheiset oli jo menettäneet toivonsa mun suhteen. Kaikki odotti vain sitä, koska vetäisin ne viimeiset vedot.

Tapasin nykyisen mieheni ja aloitin taistelun tosissani. Nyt on lapsia 3, esikoinenkin asuu nykyään kanssani ja elämä raiteillaan. Kuivilla olen ollut yli 6 vuotta.
Toista lasta odottaessani monasti mietin sitä kun lapsi kasvaa niin jos sitten vielä yhdet töötit vetäis. Lapsen kasvaessa ajatus pysyi: jos sitten kun en enää imetä niin yhdet töötit vielä.. Tunnen ja tiedostan kuitenkin itseni, jos yhdet vedän on se sitten menoa mun kohdalla. Yksi on liikaa ja tuhat liian vähän. Monta vuotta meni näissä aatoksissa, mutta nykyisin ei enää tee edes mieli!

Voimia sulle ap!! :)

Joo itekin tosiaan kokeilin piriä muutamaan otteeseen ja se oli liian hyvää. Ei sitä voi muut tietääkään miten mahtava olo siitä tulee.. mietin että voiko tällaista olla olemassakaan. Mutta siinä vaiheessa jotenkin tajusin että jos jatkan pirin käyttöä se ryöstäytyy täysin hallinnasta.

Piri mutkin vei mennessään. Mä vaan en tajunnut sitä tarpeeksi ajoissa ja kun tajusin olikin jo liian myöhäistä. Olin totaalisesti koukussa.
Mutta onneksi nykyään on toisin.

Yhteistyössä