Miten pian synnytyksen jälkeen olet palannut normaaleihin mittoihisi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja KILOT
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
6kk, paino on vieläkin laskusuunnassa vaikka koitan jo jarrutella. en tajua miksi tippuu, syön ihan normaalisti. ei kai nyt stressi yksistään voi energiaa viedä jos kuitenkin syö? nyt 162/47 eikä näytä kivalta, tissitön tikku.

Alkuperäinen kirjoittaja KILOT:
Luin lehdestä, että 6kk synnytyksen jälkeen pitäisi olla jo entisissä mitoissaan... Minulla vauva kohta 7kk ja vieläkin hieman ylimääräisiä kiloja....

Mulla jäi molemmilta synnärille, mutta nyt pienempi 1v1kk ja + 10 kiloa. Olen sitten imetysaikana syöny ihan riittävästi... :ashamed: Nyt alko dieetti...

Ikinä en tule olemaan samoissa mitoissa kuin ennen esikoista. Vaikkakin kevyempi olen nyt kuin silloin niin mä oli paljon lihaksikkaampi ja muutoinkin vähän erimallinen. Kahden ensimmäisen raskausajan aikan mulla ei painoa tullutkaan, vaan painoin laitokselta lähtiessä vähmmin, kuin ennen raskautta. Kahden viimeisen lapsen ollessa 1 vuotiaita, oli mulla painoa enemmän kuin ennen raskautta, mutta pikkuhiljaa olen niitä pudotellut sen jälkeen.

kummastakin on ollu samat lukemat jälkitarkastuuksessa. eli kait jotain 10viikkoa. esikoisesta tuli 8kg ja kuopuksesta 17kg. saas nähä miten nyt käy. painoo ei oo viä tullu,mutta on tässä viä 20viikkoo aikaa. mahankans ei oo ollu ongelmia,se on palautunu aina hyvin.

Mulla meni pojan jälkeen se puoli vuotta mutta vaati kyllä vatsojen tekemistä ja lenkkeilyä ym. Olin poikaa odottaessa rv 29-36 liikkumiskiellossa joten painoa tuli 23kg joista 8 jäi laitokselle. Tuli syöpöteltyä aika paljon ja maattua sängyssä kun ei mitään voinut tehdä ettei ukkeli ennenaikojaan synny.
Nyt on paino noussut paljon vähemmän kuin poikaa odottaessa kun saan liikkua ihan normaalisti että saas nähdä kuinka kauan nyt menee. :)
edit: tulee kyllä nytkin syöpöteltyä ihan kiitettävästi :D Suklaa on suurinta herkkua... :p Levy päivässä se naisen tiellä pitää :D

2 lasta ja nuorempi 1,5v enkä ole palautunut. Tuskin palaudunkaan. Lantio on ihan eri mallinen jo luista, eikä vanhat farkut mene vaikkei ns läskiä olekaan. Rinnatkin on aivan erimalliset eikä samat paidat ja tiukemmat takit oikein istu enää. Eipä tuon niin väliä, paitsi kalliiks tulee kun pitäs töihinmenovaatteita hankkia :(

Ekan kans meni jotain puol vuotta, yli 20kg tuli. Tää toka on nyt 4kk ja olen painossa jossa olin ennen raskautta. Nytkin tuli se 20kg. Tuo löysä maha vaan roikkuu tossa eikä ole kovin esteettinen. Kun pääsis jumppailemaan niin ehkä sekin siitä.. Ja kumpaakaan en ole imettänyt kuin ekan kuukauden.

Yhteistyössä