A
annukka...
Vieras
Kumeja hävisi laatikosta,vaikka niitä ei edes käytetty,mies ei tiennyt asiasta mitään,itsekkö ne käveli laatikosta pois;(ja myönnetä ei mitään..
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja niksinurkka :):Hepsan!
Seurustelin 4,5 vuotta ihanan miehen kanssa, joka kohteli minua erittäin hyvin ja oli todella luotettavan oloinen. Eräänä yönä kuitenkin baari-illan jälkeen hän sammui ja unohti äänet puhelimeen päälle. Hän ei itse herännyt soittoihin, mutta minä heräsin. Katsoin puhelinta ja noin kolme soittoa tuli lyhyessä ajassa ja kaikki eri naisilta. Silloin epäilyni heräsi ja luin hänen viestinsä ja kauhukseni löysin useilta eri naisilta monia viestejä. En ollut uskoa sitä! mies, johon olin luottanut täysin! Enkä todellakaan luota ihmisiin helposti, hän vain osasi valehdella uskomattoman hyvin.
Toinen mies jäi kiinni löytäessäni hänen autostaan toisen naisen alushousut...fiksua!?!
Kaverini mies jäi kiinni pettämisestä, kun hänen miehensä jätti messengerin auki vahingossa ja kaverini luki viestihistorian..
Kysymykseni kuuluukin, miten teidän miehenne/tuttunne ovat jääneet kiinni pettämisestä?