miten pettäjä jäi kiinni?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja niksinurkka :)
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja niksinurkka :):
Hepsan!

Seurustelin 4,5 vuotta ihanan miehen kanssa, joka kohteli minua erittäin hyvin ja oli todella luotettavan oloinen. Eräänä yönä kuitenkin baari-illan jälkeen hän sammui ja unohti äänet puhelimeen päälle. Hän ei itse herännyt soittoihin, mutta minä heräsin. Katsoin puhelinta ja noin kolme soittoa tuli lyhyessä ajassa ja kaikki eri naisilta. Silloin epäilyni heräsi ja luin hänen viestinsä ja kauhukseni löysin useilta eri naisilta monia viestejä. En ollut uskoa sitä! mies, johon olin luottanut täysin! Enkä todellakaan luota ihmisiin helposti, hän vain osasi valehdella uskomattoman hyvin.

Toinen mies jäi kiinni löytäessäni hänen autostaan toisen naisen alushousut...fiksua!?!

Kaverini mies jäi kiinni pettämisestä, kun hänen miehensä jätti messengerin auki vahingossa ja kaverini luki viestihistorian..

Kysymykseni kuuluukin, miten teidän miehenne/tuttunne ovat jääneet kiinni pettämisestä?

No huh,tosi törkeetä...toivottavasti olet päässyt asian yli...:)

Mullakin pelasi se naisen vaisto, vaikka mies kiisti kaiken koko ajan (arvasin jopa naisen nimen, mutta mies kiisti). Osasi muuten olla aivan älyttömän vakuuttava valheissaan. Puhelin sillä oli äänettömällä todella usein. Tekstarit lisääntyi 100 %:ia, samoin ihme menot kaikenmaailman rientoihin. Nosti myös tililtään käteistä mitä ei tee normaalisti koska pelaa aina pankkikorteilla. Käteisellä oli helpompi maksaa hotelleja ja ravintolalaskuja ilman että näkisin ne tiliotteista.

Lopulta kertoi itse ja sanoi samointein muuttavansa sen toisen luo. Sanoin, että tervemenoa vaan ja jätä avain pöydälle. Mies meni niin hämilleen, että lähti ja tuli hetken päästä takaisin, pyysi anteeksi ja jätti sen toisen. Että terveisiä vaan Vantaalle jossa se ex-salarakas vaikuttaa nykyisin uuden hoidon kanssa.

Yhteistyössä