Miten peli poikki?

  • Viestiketjun aloittaja Neuvoton Nelli
  • Ensimmäinen viesti
Neuvoton Nelli
Olen muutaman kuukauden ""seurustellut"" yhden ihan mukavan ja erittäin komean miehen kanssa. Tai enpä tiedä, voiko sitä nyt oikein seurusteluksi kutsua. Olemme olleet kesän eri kaupungeissa ja nähneet noin pari kertaa kuussa. Puhelimitse olemme pitäneet yhteyttä lähes päivittäin. Mies on puhelimessa oikein mukava ja reipas, tosin juttelemme pelkästään päivän tekemisistä tms. Jutut ovat lähinnä kaveritasolla, ja mies vaikuttaa aika tunneköyhältä. Viimeiset tapaamiset ovat olleet todella tylsiä, tosin hän ilmeisesti luulee, että minulla on ollu hauskaa.

Edellä ollut kuvaus ei vaikuta kovin lupaavalta. Olen varma siitä, että haluan lopettaa suhteen. En vain tiedä, miten sen tekisin. Asian sanominen on niin vaikeaa, kun mies aina reippaana soittaa ja kysyy kuulumisia. Olen ajatellut, että jospa tekisi teinit eli lähettäisi vain tekstarin. Mitä mieltä olette? Onhan tekstiviestin lähettäminen aika raukkamaista, mutta juttu ei kuitenkaan ole vakava (muuta kuin ehkä miehen mielestä).
 
Tiipetti
Heitä vaan tekstarilla, että olet ajatellut asiaa tarkemmin ja tulit siihen tulokseen, että teillä on parempi jatkaa kumpikin omaan suuntaansa. Hyvät elämänjatkot! Moi! :)

hirveen näppärää...
 
Sanna
Tekstiviesti on hyvä. Puhelimessa puhuminen on noloa toisellekin eipähän tarvitse kuulle toisen änkytystä.Itse yritin olla ""reilu"" ja soitin miehelle ja lopetin suhteen, mutta se oli todella ahdistavaa sekä minulle, että miehelle eli jatkossa lähetän tekstarin!
 
Neuvoton Nelli
Oot kyllä Tiuku oikeessa, et kyllähän se pitäs pystyy sanomaan. Mut niin ku Sanna kirjotti, niin puhelinkeskustelu voi mennä aikamoiseksi änkytykseksi, puolin ja toisin. Oon vaan jotenkin liian kiltti sanomaan suoraan, ku tiiän, et toinen ei aavista asiaa yhtään. Jos kyseessä olisi pidempiaikaisempi ja vakavampi juttu, en missään nimessä lähettäis viestiä... Saas nyt nähdä, miten laitan pelin poikki. Kertokaahan muutkin vinkkejä.
 
Satu
Ei se puhelu miksikään änkyttämiseksi mene, kun sanot heti puhelun alkuun, että sulla olisi tärkeää sanottavaa. Sanot vain, että teidän suhteesta ei taida tulla mitään, kun itse et ole löytänyt sopivaa kipinää, yrityksestä huolimatta. Sanot myös kohteliaasti ja ystävällisesti, että et halua antaa toiselle turhia toiveita tai kuvitelmia ja siksi haluaisit pitää taukoa näkemisessä ja puhelinsoitoissa. Sano myös, että sinä otat yhteyttä, jos näyttää siltä, että olet tehnyt virhearvion. Kiellä miestä kohteliaasti soittamasta sinullepäin.

Kiitä mukavista hetkistä ja seurasta ja toivota toiselle oikein mukavaa viikonloppua.

Missään nimessä älä alennu laittamaan poikki millään teinitekstiviestillä.
 
Mies
Siinäpä on kaksi edellistä vastajaa taas oikein järjen jättiläisiä. ""Jatkossa lähetän tekstarin"", koska ""oli todella ahdistavaa"" jättää puhelimessa. Oho, kuinka yllättävää?

Jos suhteisiin ryhtyy, pitää osata ottaa vastuuta myös siitä, miltä toisesta tuntuu jos syystä tai toisesta suhde päättyykin.

Kasvakaahan kimmat aikuisiksi!
 

Yhteistyössä