H
Huolestunut
Vieras
Meillä olis nyt talonrakennusprojekti aluillaan. Tarkoitus olisi päästä muuttamaan ensi kesänä. Samaan aikaan meillä on kamala vauvakuume, mutta vähän mietityttää se, miten pärjätään rahallisesti.
Eli minä olen tehnyt vain pätkätöitä, mies on töissä (ei vielä vakipaikkaa). Vauvan hankkimista emme haluaisi hirveästi lykätä..
Murehditaanko me turhaan vai pitääkö tässä rakentaa talo ensin ja hommata työpaikka ym.?
Eli minä olen tehnyt vain pätkätöitä, mies on töissä (ei vielä vakipaikkaa). Vauvan hankkimista emme haluaisi hirveästi lykätä..
Murehditaanko me turhaan vai pitääkö tässä rakentaa talo ensin ja hommata työpaikka ym.?