Miten pärjään kun ja jos jään lapseni kanssa kahden??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tiuna83
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Tiuna83

Vieras
:'( :'( :'( :'( :'( :'( suhteemme on siinä pisteessä että ei tästä tule enään mitään... yritety on ja syy on ain akuulemma minusaa, välillä tuntuu että en jaksa poikani takia tätä p.askaa elämääni.. mistä saan tukea ja turvaa tähän yksin oloon jos ja kun niin käy,, se on ihan päivistä enään kii koska pakkaa mies tavaransa ja lähtee..

en jaksa että poikani kärsii riidoista ja mulla tuntuu että mun elämä menee näin hukkaan,... en tahdo jatkaa elämääni yksin pojan kanssa...

en edes tiä mitä nyt tänne sepostan ku niin paha olla ja voimia ei ole... ei sitten mihinkään... :'( :'( :'( :'( :'(

Vähän on sama mieliala täälläkin... Yhdessä ollaan vielä, mutta eri asia kuinka kauan. Tulevaisuus pelottaa, mutta silti tuntuu, että olisin onnellisempi yksin kuin huonossa suhteessa.

Voih. :hug: Voimahali. Tilanne kuulostaa todella pahalta. Mut ennemmin yksin ku huonossa parisuhteessa. Ja lasten takia ei ainakaan yhdessä kannata roikkua, lapset kärsii eniten huonosta ilmapiiristä perheessä.

Itte oon kahdesti jääny yksin (pojat 97 ja 05) ja meillä menee hyvin. Alkuun jaloilleen pääseminen teettää töitä ainaki henkisellä puolella, mutta kyllä kannattaa pidemmän päälle.

Voimia kummallekkin ratkaisujen tekemisessä!

mää erosin yli vuosi sitten ja jäin 1v 6kk tyttelinkans kahestaan,jännitti et miten sitä pärjää raha asoissa ym... mutta hyvin on menny ja minusta tuli paljon iloisempi eron jälkeen koska ei tarvinnu enään ressata eikä tapella, tiedän että riitely on todella uuvuttavaa ja vie kyllä kaikki ylimääräisetkin voimat... voima halaus sulle ja toivottavasti asiat järjestyy ja voit olla viel onnellinen :hug:

:hug: Kaksivuotta sitten myös jäin lapseni kanssa yksin..oli pahaolla suhteessa huonossa ja olin iloisempi heti kun kahden lapseni kanssa olen..kyllä sinäkin pärjäät yksin lapsesi kanssa..vaikka alussa saattaa tuntua oudolta mutta äkkiä saat oman rytmin siihen eloon ja huomaat kuin teidän onkin niin parempi..uskot vaan itseesi..voimia sinulle.. :heart:

Yhteistyössä