V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Simppeli:https://www.pohjola.fi/pohjola?id=312110&srcpl=8
Ainaki pohjolan nettisivuilla voi laskee vakuutuksen hinnan, jos siis on auton tarkat tiedot..
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Riippuu auton mallista, moottorista, iästä jne.
Alkuperäinen kirjoittaja nedra:Vakuutusyhtiöillä on laskureita niillä voi laskea vähän suuntaa antavaa.Mutta koska aloitat ikäänkuin alusta,niin liikennevakuutus on aika kallis.Meidän toisesta menee muistaakseni noin 800e vuosi säästökaskolla (-93) ja toisesta vähän vähemmän täyskaskolla (-99).
Alkuperäinen kirjoittaja minttulii86:Pohjolassa on 150? suuremmat vakuutushinnat kuin missä omani esim on. Ja mulla ei ole bonuksia...
No kaskosta saa korjattua jos vaikka rysäyttää ojaan tai vaikka on syyllinen osapuoli jos osuu toiseen autoon.Alkuperäinen kirjoittaja v:Alkuperäinen kirjoittaja nedra:Vakuutusyhtiöillä on laskureita niillä voi laskea vähän suuntaa antavaa.Mutta koska aloitat ikäänkuin alusta,niin liikennevakuutus on aika kallis.Meidän toisesta menee muistaakseni noin 800e vuosi säästökaskolla (-93) ja toisesta vähän vähemmän täyskaskolla (-99).
mitäs ne kaskot on?
ja juu. kallistahan tuo on kun ensimmäinen auto kyseessä..mietinkin että tuleeko liian kalliiksi ja jätänkö auton ostamatta.
mutta nyt sellainen tilanne että kannattaisi tarttua tilanteeseen. jos vain rahat riittävät pitkällä aikavälillä
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja minttulii86:Pohjolassa on 150? suuremmat vakuutushinnat kuin missä omani esim on. Ja mulla ei ole bonuksia...
ohhoh =0
mikähän olisi halvin vakuutus?
pitääkö, saako, voiko, kannattaako ottaa vakuutus samasta paikasta missä vauva- ja kotivakuutuskin on?
Alkuperäinen kirjoittaja Nannanapa:Myös auton omistajan ikä, sukupuoli ja asuinpaikka vaikuttaa!
Alkuperäinen kirjoittaja minttulii86:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja minttulii86:Pohjolassa on 150? suuremmat vakuutushinnat kuin missä omani esim on. Ja mulla ei ole bonuksia...
ohhoh =0
mikähän olisi halvin vakuutus?
pitääkö, saako, voiko, kannattaako ottaa vakuutus samasta paikasta missä vauva- ja kotivakuutuskin on?
Ilman muuta kaikki vakuutukset samaan paikkaan! Saa keskittämisen alennuksen. Meillä tosin on niiiin paljon vakuutuksia että jo kerta-ale on todella suuri. Toki meillä on vielä vakuutustädin tekemän kämmin takia lisäalea vakuutuksista 17%.
Missä sun muut vakuutukset on ?
*muoks* Meillä kaikki vakuutukset mitä vaan voi olla ja ehdottomasti laajaturvana ja tietenkin tapiolassa.
Alkuperäinen kirjoittaja Barberina:Alkuperäinen kirjoittaja Nannanapa:Myös auton omistajan ikä, sukupuoli ja asuinpaikka vaikuttaa!
onkohan se keski-ikäiselle naiselle halvempi kuin esim. nuorelle miehenalulle?
![]()
Voi ottaa kaksi autoa,mutta bonuksia pitää olla sitten myös kahdet.Niitä ei saa jaettua mitenkään.Meilläkin oli miehen nimissä eka auto ja nyt kun ostettiin toinen,niin se on mun,että mullekkin alkaa kertymään bonusta.Alkuperäinen kirjoittaja Perhoinen84:mulla on 1985 vuoden autossa melkein 700e/vuodessa kääk.
Mites voiko ottaa yksi ihminen kaksi autoa nimiinsä jos hänellä on täydet bonukset?saako sitten molemmista vakuutuksista sen saman alen?
Alkuperäinen kirjoittaja nedra:Voi ottaa kaksi autoa,mutta bonuksia pitää olla sitten myös kahdet.Meilläkin oli miehen nimissä eka auto ja nyt kun ostettiin toinen,niin se on mun,että mullekkin alkaa kertymään bonusta.Alkuperäinen kirjoittaja Perhoinen84:mulla on 1985 vuoden autossa melkein 700e/vuodessa kääk.
Mites voiko ottaa yksi ihminen kaksi autoa nimiinsä jos hänellä on täydet bonukset?saako sitten molemmista vakuutuksista sen saman alen?
Joo,jos olet vakuutuksen maksaja eli auton haltija.Alkuperäinen kirjoittaja Perhoinen84:no kertyykö mulle sitten tuota bonusta nyt kun auton on mun nimissä?