3
35v
Vieras
350000asuntolainaa jäljellä. Asunto on myynnissä muttei haluu kukaan ostaa ton hintaista ja joutua samaan velkakierteeseen. 22tuhatta vielä autolainaa ku miehelle tulee joka kevät autokuume.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Sinkkumama:Pariskunnat !
Miksi noin pieniä lyhennyksiä ? Max 1000 / pari ???
Alkuperäinen kirjoittaja Sinkkumama:Pariskunnat !
Alkuperäinen kirjoittaja jarde:3000euroa otin just luottoa et päästään thaimaaseen. muita lainoja ei sit olekkaan ku auto maksettiin 2kk sitten viimeinen erä.
Alkuperäinen kirjoittaja hei:Alkuperäinen kirjoittaja Sinkkumama:Pariskunnat !
1500, mut vastaan silti.
Siksi, että mä olen kotona lapsen kanssa ja teen vaan puolta viikkoa kotoa käsin. Mies ainoa, jolla on täysi palkka.
Siksi.
Alkuperäinen kirjoittaja -Jonttu-:Alkuperäinen kirjoittaja jarde:3000euroa otin just luottoa et päästään thaimaaseen. muita lainoja ei sit olekkaan ku auto maksettiin 2kk sitten viimeinen erä.
Muistakaa sitten mennä Puuhamaaseenkin, jahka aukeaa kesällä![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja jarde:Joo tottakai käydään puuhamaassa joka kesä kun se on meidän mökin lähellä. sinne ei tosin oteta yhtään luottoa!
Alkuperäinen kirjoittaja zxc:Alkuperäinen kirjoittaja -Jonttu-:Alkuperäinen kirjoittaja jarde:3000euroa otin just luottoa et päästään thaimaaseen. muita lainoja ei sit olekkaan ku auto maksettiin 2kk sitten viimeinen erä.
Muistakaa sitten mennä Puuhamaaseenkin, jahka aukeaa kesällä![]()
![]()
PuuhamaaSEEN?
Alkuperäinen kirjoittaja 35v:350000asuntolainaa jäljellä. Asunto on myynnissä muttei haluu kukaan ostaa ton hintaista ja joutua samaan velkakierteeseen. 22tuhatta vielä autolainaa ku miehelle tulee joka kevät autokuume.
Alkuperäinen kirjoittaja nixu:Asunto- ja autolainaa yhteensä jäljellä 155 000e, maksetaan 1100e/kk.
EllaDonna : EKs se oo epäreilua että jos sä oot mammalomalla niin joudut makseleen siitä pienestä rahasta lainaas pois...siis että eiks miehen sillon kuulus osallistua sunkin osuuteen. Meil ainakin nyt ku oon äitiyslomalla niin mies maksaa koko lainanlyhennyksen ja mä sit makselen muita laskuja varojen mukaan, niin et molemmille jää yhtälailla rahaa ( ja yleensä sitä ei siis juuri jää) . Yks kamu on kans äitiyslomalla niin must on kauheeta et sen mies vaatii sen silti maksamaan puolet suuresta vuokrasta ja muista menoista vaik ite tienaa törkeen paljon...no joo, tää ei nyt kuulunu ap:n kysymykseen