T
tosi väsynyt
Vieras
Tai hoiti kun oli ihan pieni? Meidän vauva on alle puoli vuotta nyt. Vastuu vauvan hoidosta on lähes täysin mulla. Mies vaihtaa esim vaipan jos pyydän, syöttää jos pyydän jne. Höpöttää eli leikittelee kyllä päivittäin jonkun verran vauvalle, mutta jos vähänkin tulee kitkuisempi niin vauva lykätään mulle. Kun oon yrittänyt sanoo et osallistu enemmän ku nyt, niin hän sanoo et joo pyydä niin teen. Pyydä??? En jaksa olla ruinaamassa apua, siihen aikaan oon jo ite tehny homman. Mä oon tosi väsy välillä, kuten esimerkiksi nyt. Yöt nukutaan nyt jo onneksi syöttöjen ympärillä hyvin, mutta vielä rankempaa oli kun valvoin vielä yötkin. Väsyn tekee nyt se, että mulla ei oo yhtään ns omaa aikaa. Syön ja käyn suihkussa äkkiä kun vauva nukkuu, meikkaankin vaan kun mennään jonnekin tai joku tulee käymään. Mä nautin olla lapsen kanssa, se on aivan ihana. Mut oon alkanu miettii että onkohan tämä nyt ihan oikein näinkään...
kerran oon päässy talvella lenkille yksin ja juosten kävin toisen kerran kaupassa. Silloin mies vaunutteli vauvan kanssa että ei tuu mitään hankalaa tilannetta. Musta tuntuu et hän kyllä pystyy hoitaa jos haluaa, mut hän ei uskalla ottaa vastuuta. Puuuhhhhh. Nyt vauva nukahti ja mua itkettää. En halua mennä edes tonne olkkariin miehen kanssa viettää iltaa, mieluummin pötköttelen vauvan vieressä <3
Mutta siis, oonko ajautunut ihan hulluun tilanteeseen missä teen kaiken vai oonko liian herkillä?
Mä tänään ajattelin että kylläpä on ketjuja missä miehiä arvostellaan ja sitten aloitan samanlaisen itse...
Mutta siis, oonko ajautunut ihan hulluun tilanteeseen missä teen kaiken vai oonko liian herkillä?
Mä tänään ajattelin että kylläpä on ketjuja missä miehiä arvostellaan ja sitten aloitan samanlaisen itse...