Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Kiitos. Enkohan saa paistettua. =) Ei tallaista voi tietaa jos ei ole ennen tehnyt. Sama juttu kahvinkeittimien ym. kanssa. Kayton kanssa ne taytyy opetella.
Alkuperäinen kirjoittaja uusavuttoman ystävä;24483366:Olet ihan kuin mun yksi kaveri. Se soittelee mulle aina hädissään.. "kerro pian, miten muna keitetään?" "mulla paloi perunat kattilaan, mikä meni pieleen?" "neuvolassa käskivät tehdä vauvalle puuroja ja soseita itse, voitko tulla auttaan, en ole koskaan tehnyt"![]()
Mä sitten käyn siellä tekemässä usein vähän ruokaa ja hän sitten ostelee mulle jotain lomamatkoiltaan tuliaisiksi (en ole pyytänyt mitään).
Ei voi, ei. Olisi mahtavaa, jos internetissä olisi joku hakukone, josta löytyisi vastauksia tämänlaisiin kysymyksiinKiitos. Enkohan saa paistettua. =) Ei tallaista voi tietaa jos ei ole ennen tehnyt. Sama juttu kahvinkeittimien ym. kanssa. Kayton kanssa ne taytyy opetella.
Onko internetissä siis muitakin sivuja kuin mitäs nyt? :OEi voi, ei. Olisi mahtavaa, jos internetissä olisi joku hakukone, josta löytyisi vastauksia tämänlaisiin kysymyksiin![]()
Ei voi, ei. Olisi mahtavaa, jos internetissä olisi joku hakukone, josta löytyisi vastauksia tämänlaisiin kysymyksiin![]()