miten pärjäisit 12 eurolla/viikko?

  • Viestiketjun aloittaja m
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ?:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
no mulla on kolmeksi viikoksi 50e, meitä on kolme lasta ja minä. saa nähdä kuinka käy..
Miten voi olla mahdollista?? Miksi päästätte asianne tuohon jamaan?
Siten, että saan kotihoidontukea, elarit, lapsilisät ja asumistuen. Viime kuussa tuli yhteensä 500 e sähkölaskuja, jotka oli pakko maksaa, sähköfirman mokasta johtui tuo (eivät laskuttaneet aiemmin). Ei mulla älyttömästi jää normaalistikaan, nyt ollaan pari kk aika tiukilla.
 
Yksin ehkä pärjäisinkin, mutta mullakin on kolme lasta, enkä todellakaan pärjäisi. Enkä päästäisi tuohon tilanteeseen. Jos ei muuta, niin kyllä ruokarahat lasten ruoakaan menee KAIKEN edelle!
Mihin olet käyttänyt rahasi jos on noin vähän jäljellä? Turhuuksiin käytetään vasta sitten kuun lopussa, kun titää että rahat riittävät hyvään ja terveelliseen ruokaan!
 
mie
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ?:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
no mulla on kolmeksi viikoksi 50e, meitä on kolme lasta ja minä. saa nähdä kuinka käy..
Miten voi olla mahdollista?? Miksi päästätte asianne tuohon jamaan?
Siten, että saan kotihoidontukea, elarit, lapsilisät ja asumistuen. Viime kuussa tuli yhteensä 500 e sähkölaskuja, jotka oli pakko maksaa, sähköfirman mokasta johtui tuo (eivät laskuttaneet aiemmin). Ei mulla älyttömästi jää normaalistikaan, nyt ollaan pari kk aika tiukilla.
olisiko ollut mahdollista sopia sähköyhtiön kanssa laskujen erissä maksamisesta? Ovat yleensä aika suopeita :) Jäisi itsellesi enemmän ruokarahaa.

Itse saattaisin tolla 50e ruokkia perheeni just-just sen viikon tiukan paikan tullen. Mutta en kyllä mitenkään pärjäsi kolme viikkoa. Meidä 2 aikuista, 2 ja 3v lapset ja kissat.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ?:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
no mulla on kolmeksi viikoksi 50e, meitä on kolme lasta ja minä. saa nähdä kuinka käy..
Miten voi olla mahdollista?? Miksi päästätte asianne tuohon jamaan?
Siten, että saan kotihoidontukea, elarit, lapsilisät ja asumistuen. Viime kuussa tuli yhteensä 500 e sähkölaskuja, jotka oli pakko maksaa, sähköfirman mokasta johtui tuo (eivät laskuttaneet aiemmin). Ei mulla älyttömästi jää normaalistikaan, nyt ollaan pari kk aika tiukilla.
No sitten vain soskun puheille, tuolllaisissa tilantiessa heidän pitää ymmärtää ja antaa vaikka jotakin "heti"-tukea (mitä niitä nyt onkaan, en tiedä)!
 

Yhteistyössä