Miten päin hiuspinniä käytetään?

"viola"
Ainakin mun pinneissä painaa päänahkaa ikävästi, jos nuo aaltoilevat puolet laittaa päänahkaa päin, tai siis se pinnissä kiinnioleva kukka painaa päänahkaa, eikä se sieltä altapäin oikein näykään... :/ eli käytän silleen, että tasainen puoli alaspäin :)
 
"vieras"
no olen käyttänyt aina aaltoilevapuoli ylöspäin, mutta jos nyt miettii vaikka lastenpinnejä, joissa joku koriste, niin niissähän se aaltoileva on aina alaspäin.
 
Mä olen aina pitänyt sileetä puolta alaspäin ja hyvin on toiminut. Mulla ainakin se trötö raapii päänahkaa jos pistäis toistepäin, eikä kyllä mitenkään häiritsevästi ole pilkottanut. Aivan sama mitä jossain väitetään, käytän siten kuin itsellä toimii parhaiten.
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";28882420]no olen käyttänyt aina aaltoilevapuoli ylöspäin, mutta jos nyt miettii vaikka lastenpinnejä, joissa joku koriste, niin niissähän se aaltoileva on aina alaspäin.[/QUOTE]

Onko muka?
 
väärinpäin on paras
Mä oon käyttänyt aina väärinpäin ja kokeilin tuossa viime viikolla laittaa sen oikein päin luettuani netistä että sitä pitää pitää niin päin. Mutta se taivutettu pää painoi koko ajan inhottavasti kalloa vasten, joten käänsin sen pinnin taas väärinpäin ja aion käyttää jatkossakin niitä väärinpäin koko loppuelämäni.
 
Ihan käytän väärinpäin, vanhasta tottumuksesta tulee niin päin laitettua.
Kokeilin kyl pitää aaltoileva puoli alaspäin, en huomannut mitään eroa...
( ja aamuisin unen pöpperössä muista moista asiaa, vaan toimii kutwn aina ennenkin o toiminu)
 
Vanha koira ei opi uusille tavoille. Hiuspinni on väärin päässä, mäkkärissä en levitä ketsuppitörppöä vaan otan kaksi ja kahvilassa ei kahden sokeripalan pakkauskaan aukea teurastamatta paperia hajalle. Levite näkkärille menee sekin takuuvarmasti väärälle puolelle. Lisäksi tykkään syödä haarukka ja veitsi väärissä käsissä. Mutta haittaaks se?
 
  • Tykkää
Reactions: chef
Vanha koira ei opi uusille tavoille. Hiuspinni on väärin päässä, mäkkärissä en levitä ketsuppitörppöä vaan otan kaksi ja kahvilassa ei kahden sokeripalan pakkauskaan aukea teurastamatta paperia hajalle. Levite näkkärille menee sekin takuuvarmasti väärälle puolelle. Lisäksi tykkään syödä haarukka ja veitsi väärissä käsissä. Mutta haittaaks se?
Ny lempisokerinamunaiseni on muutamassa asiassa ihan kuutamolla.

Tosin mä olen monasti itte ihmetelly, et kummin päin klemmari papereihin tulee laittaa?

Koruista mä en tiä mitään, kun en itse niit käytä, mut muistikuvani sanoo, et naarasotusten tukkapiineissä on monasti teekupin kokoinen kukkanen, joten luulis, et sen olis tarkoitus olla ulospäin? En toki tiä, mut jos joku on laittanu toisinpäin, niin sit se mun miehiseen silmäänikin näyttää hiukka hassulta. Ja luulis tuntuvan melko ilkeeltä.

Mut toi kahden sokeripalan pakkauksen keksijä on jo monasti keksintönsä vuoksi meinannu vetää ittensä narun jatkoksi, kun ihmiset repii sitä miten sattuu. Se vaan taitetaan keskeltä. Ei revitä.

Näkkärin päälliset laitetaan aina sille päällispuolelle. Ei pohjapuolelle. Pohjapuoli on se sileä. Päällispuoli on se koloinen. Tonhan sanoo järkikin et paistettaessa leivän pohja on se, mist tulee sileä.

Haarukka taas on sapuskoitaessa lusikan ohella se laite mikä laitetaan suuhun. Veitsi on se, millä leikataan. Kätisyys sinänsä on sama.
 

Yhteistyössä