Miten päättyi sunnuntainen Wallander-pappi??

Peijakkaan digiboksi oli tullut täyteen ja juur loppuhuipentumat jäi näkemättä...
:(
Eli siinä alettiin epäillä tuon rakastajattaren miestä, oliko se ampuja hän vaiko oliko vaimo sekaantunut sittenkin miehensä kuolemaan jotenkin?

Mä NIIN tykkään noista Wallandereista, niissä ei ole aina ihan päivänselvä syyllinen ja muutenkin mun mieleen kovasti.
Harmitus oli iso kun eilen en sitä nähnytkään.

Iso kiitos jo etukäteen jos joku selventää asiaa!!
:wave:
 
kb
Alkuperäinen kirjoittaja häh;22466480:
Joo siis lapsuudenkaveri oli syyllinen, mutta toimiko se asianajajanakin? Multa meni ihan ohi. Samoin ohi meni, että mikä osuus vaimolla ja sillä toisella naisella oli? Kun heidän keskenhän käytiin keskustelu, joka kuulosti syylliseltä.
Joo toimi, mut mä näin vasta sitä loppupuolta. Mua vähän ärsytti käsiksessä just se kohta missä viitattiin et se vaimon ystävä olis syyllinen. En tiedä miten se alussa tuli kuvioon mutta ton kaltaiset "mokat" on aina jotenkin typeriä. Ne on niin päälle kirjoitettuja, aina noissa on joku vastaava. Muuten tykkään.
 
"Fani"
Meiltäkin jäi loppu näkemättä mutta kuvittelen sen johtuvan siitä, että ajastus epg:llä falskaa. Nauhoitus alkaa aikataulun mukaan, mutta ilmeisesti ohjelmat ovat niin myöhässä että siinä syy että loppurutistukset jää pois. Nytkin oli 6 min mainoksia ym. ennen kuin varsinainen leffa alkoi. Voiskohan Maikkari tehdä asian eteen jotain.

Vaimon ystävä oli papin työtoveri seurakunnasta. Näkäyi hetken kun poliisit kyselivät. Ja miehen (eli ilmeisesti syyllinen) näkyi asianajajana sellissä ja vakuuttelemassa poliisille miehen syyttömyyttä.
 
"Elisa"
[QUOTE="Fani";22474136]Meiltäkin jäi loppu näkemättä mutta kuvittelen sen johtuvan siitä, että ajastus epg:llä falskaa. Nauhoitus alkaa aikataulun mukaan, mutta ilmeisesti ohjelmat ovat niin myöhässä että siinä syy että loppurutistukset jää pois. Nytkin oli 6 min mainoksia ym. ennen kuin varsinainen leffa alkoi. Voiskohan Maikkari tehdä asian eteen jotain.

Vaimon ystävä oli papin työtoveri seurakunnasta. Näkäyi hetken kun poliisit kyselivät. Ja miehen (eli ilmeisesti syyllinen) näkyi asianajajana sellissä ja vakuuttelemassa poliisille miehen syyttömyyttä.[/QUOTE]

Meillä kävi ihan sama juttu, digiboksin nauhotuksesta jäi puuttumaan juurikin loppuhuipennus, ja mekään emme nähneet ratkaisua. Eikä ole eka kerta, Maikkarin leffat jää lähes poikkeuksetta kesken siitä syystä että ne tunkee niin paljon mainoksia, että leffa alkaa aina vasta 10min ajastuksen alettua. Me olaan alettu systemaattisesti lisäämään/ohjelmoimaan ekstra 10min ajastuksen loppuun, jotta on paremmat mahdollisuudet saada koko leffa nauhalle. Mutta aina sitten kun se unohtuu, niin käy näin. Ihan sairaan ärsyttävää.
 

Yhteistyössä