miten pääsen pakoon miehestäni?

  • Viestiketjun aloittaja auttakaa.
  • Ensimmäinen viesti
auttakaa.
eli tilanne on seuraavanlainen, mieheni ei ole rakastanut minua noin 2 vuoteen ja nyt sitten luovutan homman koska henkinen pahoinpitely on saapunut meidän perheeseen kuten jos kysyn jotain hän ei vastaa minulle laisinkaan, kunnes joudun odottamaan tyhmänä että hän vastaisi. myös sanavarastoon kuuluu olet idiootti,mitätön, en kestä katsoa sinua tms.

kerran hän ehti jo tuupata minua.

ongelma että meidän 2vuotias tytär joka minun mielestäni vaistoaa kireän tunnelman olen myös raskaana..

minulla ei ole paikkaa minne mennä ja sinne mihin voisin mennä (pari ystävää) heillä ei ole joko tilaa omien lapsien takia tai ovat aivan eri elämän tilanteessa.

mietin turvakotia mutta toisaalta sehän on paikka naisille joita uhkaa väkivalta tms?

mihin pääsen pois?
 
Alkuperäinen kirjoittaja auttakaa.:
eli tilanne on seuraavanlainen, mieheni ei ole rakastanut minua noin 2 vuoteen ja nyt sitten luovutan homman koska henkinen pahoinpitely on saapunut meidän perheeseen kuten jos kysyn jotain hän ei vastaa minulle laisinkaan, kunnes joudun odottamaan tyhmänä että hän vastaisi. myös sanavarastoon kuuluu olet idiootti,mitätön, en kestä katsoa sinua tms.

kerran hän ehti jo tuupata minua.

ongelma että meidän 2vuotias tytär joka minun mielestäni vaistoaa kireän tunnelman olen myös raskaana..

minulla ei ole paikkaa minne mennä ja sinne mihin voisin mennä (pari ystävää) heillä ei ole joko tilaa omien lapsien takia tai ovat aivan eri elämän tilanteessa.

mietin turvakotia mutta toisaalta sehän on paikka naisille joita uhkaa väkivalta tms?

mihin pääsen pois?
Kyl turvakoti auttaa teitäkin. Ei se vaadi akuuttia pahoinpitelyä. Teilläkin on sellanen tilanne että täytyy päästä pois kotoa.
 
auttakaa
kiitos, onko kenelläkään kokemusta miten asiat lähtee rullaamaan. mitä jos tulen katuma päälle? tai jos mieheni vihdoin herää ja itse katuu tapahtumia?

Tuntuu vaan että olen täysin epäonnistunut ja jos asiat kuitenkin loksahtaisi tämän jälkeen jäänkö tarkkailuun vai mitä tapahtuu?
 
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja auttakaa:
kiitos, onko kenelläkään kokemusta miten asiat lähtee rullaamaan. mitä jos tulen katuma päälle? tai jos mieheni vihdoin herää ja itse katuu tapahtumia?

Tuntuu vaan että olen täysin epäonnistunut ja jos asiat kuitenkin loksahtaisi tämän jälkeen jäänkö tarkkailuun vai mitä tapahtuu?
Juu kyllä ne viranomaiset kyttää sua.
 
vieras
älä mieti mitä miehesi päättää. keskity nyt vain itseesi. selkaranka suoraksi ja kohti tuntematonta! kyllä sä huomaat pärjänneesi ihan hyvin yksinkin! :) tsemppiä!
 
auttakaa
kiitos. kynnys on suuri koska kukaan ei oikeastaan tiedä meidän todellista tilannetta joten häpeä on suuri, tästä ei kai pääse enään alemmas joten pakko vain lähteä.
 
auttakaa
ihan hauska humoristinen heitto tähän väliin :D 2vuotias tyttäreni ja minä raskaana johonkibn vieraan luokse, ajatus lämmittää mutta käytänössä sinun elämäsi menisi ihan vinkkeliin.. puhumattakaan tyttärestäni tai jos mieheni saisi kuulla asiasta..
 
k
Alkuperäinen kirjoittaja auttakaa:
ihan hauska humoristinen heitto tähän väliin :D 2vuotias tyttäreni ja minä raskaana johonkibn vieraan luokse, ajatus lämmittää mutta käytänössä sinun elämäsi menisi ihan vinkkeliin.. puhumattakaan tyttärestäni tai jos mieheni saisi kuulla asiasta..
musta se oli hyvä juttu :) iso kotoinen talo vai turvakoti?
;)
 
voimia
Itse olen hakeutunut turvakotiin lapsen kanssa henkisen alistamisen ja mitätöinnin väsyttämänä. Siellä sain miettiä asioita rauhassa ja levätä. Lisäksi koko perhe sai sitä kautta apua. Elämä on nyt järjestyksessä. Elämäni yksi parhaita päätöksiä oli tuo, että sain lähdettyä sinne. Siitä seurasi pelkkää hyvää.
 
huoh
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Miksi naiset aina täällä itkee, että minulla ja lapsilla ei ole paikkaa minne mennä, raskaanakin vielä. Pakatkaa ne äijän rojut, miettiköön se mihin menee!
Ja mitäpä sitten kun mies kieltäytyy lähtemästä kodistaan? Eipä voi pakottaa...
 
auttakaa
kyllä ei hän välitä sanoi että tulen kitenkin takaisin, mutta en tule.. katson aikataulun jä lähden. kiitos linkistä sain puhelin numeron ja soitan kun pääse ulos täältä että olemme tulossa.
 

Yhteistyössä