auttakaa
itkun partaalla jo olen. en jaksa enää. kohta alan kulkemaan pussi päässä joka paikassa. finnejä on selässä, kasvoissa ja rintakehässä. miten pääsen niistä eroon?
Minäkin kaipaisin jotain ohjeita. Viikko sitten lyösin jopa korvakäytävästä finnin.itkun partaalla jo olen. en jaksa enää. kohta alan kulkemaan pussi päässä joka paikassa. finnejä on selässä, kasvoissa ja rintakehässä. miten pääsen niistä eroon?
Noi saattaa olla hikinäppyjä. Ne on eriasia kuin finnit.mulla kans yhtäkkiä tullu kasvoihin ja kaulaan näppyä. ikää ennen ollu mitään finnejä mulla.
voiko hikinäpyt vaivat 6kk putkeen?? eikä mun mielestä niissä oo sellasta keltaista "päätä"...Noi saattaa olla hikinäppyjä. Ne on eriasia kuin finnit.
No sitten ne on finnejä. Tuo yhtäkkiä sanasta tuli vaan mieleen että ne olisivat tulleet yhdessä yössä kaikki kerrallavoiko hikinäpyt vaivat 6kk putkeen?? eikä mun mielestä niissä oo sellasta keltaista "päätä"...
mitä nämä hikinäpyt on? miten niistä pääsee eroon?Noi saattaa olla hikinäppyjä. Ne on eriasia kuin finnit.