Miten pää pystyyn?

Ravaan nyt hesan ja turun väliä opiskelun perässä, oon hakemassa Turun yliopistoon. Täällä mulla on kaksio ja kissa, Turussa sellanen itsemurhayksiö. Siel on telkkari ja sänky ei muuta. Ja ulos ei viiti mennä ku ei uskalla liikkua. Kirjojakaan ei voi koko ajan tapittaa kun tulee hulluks. Ruokaakaan ei voi kunnolla laittaa.

Lisäks tapasin siellä yhen tosi mukavan pojan ja nähtiin viime viikolla. Nyt sillä on kamala kiire eikä varmaan keretä näkeen. Ja nyt tuntuu et takerrun siihen ku oon yksinäinen siellä. Mulla on kyllä sellanen kurssi siellä, joka vie paljon aikaa mutta kaikki muu aika tuntuu niin tyhmältä. Kun aina eksyy eikä osaa mitään tehä.

Kertokaa ihmiset kuinka kauan mulla menee tottua ja mitä teen mu ikävälle tota poikaa kohtaan..?!
 
JONSERED Karhunkantaja
Miksi Turussa ei uskalla liikkua? vaiko seuran puute lähinnä harmittaa... Voithan sinä sanoa pojalle, että viihdyt hänen kanssaan ja ihan rehellisesti olet huolissasi siitä, että muitten tuttujen puutteessa roikut liian tiiviisti hänessä. Yllättävän usein asioista puhuminen auttaa.
 
en uskalla liikkua sen takia että pelkään et eksyn, oon tähän mennessä joutunu kokoajan kysymään reittiä ihmisiltä. ei siinä mitään mut masentaa ku tuntuu niin avuttomalta ku on aivan vieraassa paikassa. Mietin vaan että oonko vaan rasite sille pojalle ku sillä on tulossa 6 tenttiä. Pyysin kyllä leffaan ja sanoin että senkin tekis hyvää rentoutua välillä :) Ehkä se tästä.
Onhan se tietty vähän shokki. Mut pakko sopeutua nyt jo ajatukseen että ehkä muutan sinne..
Ja sitten toinen miks on paha mieli on se et joudun jatkuvasti viemään mun kissaa hoitoon.. Tai sitte oon kirjastossa lukemassa kun täällä tehdään remppaa. -.- Ja mun eksä asuu turussa ja kokoajan pelkään että törmään siihen, koska en tiedä miten reagoida.. Mut oman valintani oon tehny ajat sitten ja tosiaan toteutankin sen. Jos musta on siihen

:x :/ :/ :/
 

Yhteistyössä