Miten pääsen tästä sulkeutuneesta kuorestani ulos?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kysyy hän
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Kysyy hän

Vieras
En pysty miestä lähestyyn, en pysty, vaikka kuinka haluan. Torjun ku se tulee mun luo. Häpeen jotain. Mies joskus 5 v sit haukku mua tosi paljon, oli 35 kg ylipainoinen, olin ihan rikki sillon. Nyt oon laihtunut, mutta ei, tässä sitä sulkeutuneessa kuoressa ollaan. Tunteiden näyttäminen on niin vaikeeta, niin vaikeeta. En oo ollu mihen kainalossakaan 3 v, eikä se edes koskaan pyydä :(

Järjestät aluksi hetken jossa voitte olla rauhassa ja kerrot rehellisesti omista ajatuksistasi ja tunteistasi. Se on todella vapauttavaa. Olen itsekin ollut "kuoressa", mutta päässyt sieltä pois.
Ainakaan mulle ei tapahtunut mitään pahaa kun avauduin, päinvastoin .
Varmasti mieskin on hyvillään, kun tietää mistä oikein on kysymys.
Rohkeesti vaan!

Oon sille sanonut että häpeen itseeni, en kehtaa näyttää tunteita vaikka haluaisin. En tiedä onko tuo miehen haukkuminen jättänyt muhun arven vaikka olen laihtunut. Muistan että olin ennen erinlainen, lähestyin, nyt on totaalinen stoppi. Mietin eroakin miehestä, mutta onko se tällästä myös seur.suhteessa. Sehän kaatus jo alkuunsa ku en tunteita kehtaa näyttää :/

Alkuperäinen kirjoittaja Kysyy hän;25019990:
Oon sille sanonut että häpeen itseeni, en kehtaa näyttää tunteita vaikka haluaisin. En tiedä onko tuo miehen haukkuminen jättänyt muhun arven vaikka olen laihtunut. Muistan että olin ennen erinlainen, lähestyin, nyt on totaalinen stoppi. Mietin eroakin miehestä, mutta onko se tällästä myös seur.suhteessa. Sehän kaatus jo alkuunsa ku en tunteita kehtaa näyttää :/

Onko mies pyytänyt sinulta anteeksi sanojaan?
Miksi et kehtaa näyttää tunteita? siinä ei oo mitään hävettävää. Päinvastoin tunteet tekevät elämästä elämisen arvoista.
Jos sinä näytät avoimesti tunteesi miehelle ja hän torjuu tai on töykeä sinua kohtaan, niin se on hänen häpeänsä, ei sinun.
Sen jälkeen kun uskaltaauduin itse omasta kuorestani, niin minuun se vaikutti niin paljon, että kaikki alkoi tuntua paljon mielekkäämmältä ja tuntui että on enemmän elossa.
Tsemppiä sinulle!

Alkuperäinen kirjoittaja tiedän tunteen;25020041:
Onko mies pyytänyt sinulta anteeksi sanojaan?
Miksi et kehtaa näyttää tunteita? siinä ei oo mitään hävettävää. Päinvastoin tunteet tekevät elämästä elämisen arvoista.
Jos sinä näytät avoimesti tunteesi miehelle ja hän torjuu tai on töykeä sinua kohtaan, niin se on hänen häpeänsä, ei sinun.
Sen jälkeen kun uskaltaauduin itse omasta kuorestani, niin minuun se vaikutti niin paljon, että kaikki alkoi tuntua paljon mielekkäämmältä ja tuntui että on enemmän elossa.
Tsemppiä sinulle!

Ei ole. On sanonut että halusi sen takia haukkua kun tiesi että se satutti mua, ja mä veikkaan että se haukkuminen oli tähän kaikkeen niitti. En tiedä miksi en kehtaa. En kehtaa lähestyä, tunnen oloni epävarmaksi, mietin että miltä näytän, mitä mies ajattelee musta.

Pienin askelin. Älä vaadi itseltäsi heti täyttä avoimuutta. Ole hitusen avoimempi tänään kuin eilen. Ja ole ylpeä itsestäsi kun pystyit siihen pieneen ensiaskeleeseen!

Alkuperäinen kirjoittaja tiedän tunteen;25020106:
Sinulla taitaa olla tosi huono itsetunto. Toivottavasti tajuat vielä oman arvosi ja kauneutesi, joka ei ole riippuvainen miehesi sanoista.

Voi olla. Mietin että olenko vieläkään hyvä miehen silmälle. Ehkä tää suhde on tässä, ei tällästä jaksa vuosia.

Yhteistyössä