Miten pääsen eroon vauvakuumeesta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja :(
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

:(

Vieras
Itkettää ja surettaa, kun haluaa pienen uuden ihmisen syliin, mutta mies ei ole vielä valmis, enkä aio painostaakaan. Viisi vuotta, niin se lupasi. Viiden vuoden sisään ollaan raskaana. Mutta mitä jos raskaus on mielessä ensimmäisen kun aamulla herää, pitkin päivää ja viimeisenä illalla, kun menen nukkumaan..

Tiedän, että mies on oikea, ja että aika on väärä, mutta miten näistä tunteista pääsee eroon??

Miten aika voi olla väärä jos ootte ollu jo viis vuotta yhdessä. Teillä täytyy olla tosi hankala elämä jos kertaakaan viiden vuoden aikana ei olis ollu oikea aika lapselle. Ehkä mies ei ole se oikea jos ei kerran halua lapsia ja sä haluat. Itse en ainakaan vois luopua lapsi haaveista miehen takia. Mies sais lähteä ja etsisin jonkun joka haluaa perustaa perheen mun kanssa. Jos aina on väärä hetki niin sinuna alkaisin miettimään et tuleeko sitä oikeaa hetkeä koskaan.

[QUOTE="Nelli";24478741]Miten aika voi olla väärä jos ootte ollu jo viis vuotta yhdessä. Teillä täytyy olla tosi hankala elämä jos kertaakaan viiden vuoden aikana ei olis ollu oikea aika lapselle. Ehkä mies ei ole se oikea jos ei kerran halua lapsia ja sä haluat. Itse en ainakaan vois luopua lapsi haaveista miehen takia. Mies sais lähteä ja etsisin jonkun joka haluaa perustaa perheen mun kanssa. Jos aina on väärä hetki niin sinuna alkaisin miettimään et tuleeko sitä oikeaa hetkeä koskaan.[/QUOTE]

Ei olla oltu vielä viittä vuotta yhdessä, mies sanoi, että viidn vuoden sisään tästä eteenpäin ollaan raskaana. Ymmärrän kyllä miehen pointin. Asutaan (opiskellaan, eli ei edes kunnon tuloja) eri paikkakunnilla, ja mieskin haluaa olla paikalla raskauden aikaan.

Eli miehellä täysin järkevät perustelut sille ettei aika ole oikea, kys onkin nyt vain siitä, miten itse pääsisin tästä kaipuusta eroon. Miehestä en todellakaan halua eroon..

Ei olla oltu vielä viittä vuotta yhdessä, mies sanoi, että viidn vuoden sisään tästä eteenpäin ollaan raskaana. Ymmärrän kyllä miehen pointin. Asutaan (opiskellaan, eli ei edes kunnon tuloja) eri paikkakunnilla, ja mieskin haluaa olla paikalla raskauden aikaan.

Eli miehellä täysin järkevät perustelut sille ettei aika ole oikea, kys onkin nyt vain siitä, miten itse pääsisin tästä kaipuusta eroon. Miehestä en todellakaan halua eroon..

Voin kokemuksen äänellä sanoa, että siitä ei pääse eroon. Sori.

5 vuotta kuulostaa kyllä ihan kohtuuttoman pitkältä ajalta, paitsi jos olette jotain justjust 20. Ootko varma, että mies ihan oikeasti tahtoo lapsia ollenkaan?

[QUOTE="vieras";24478792]Voin kokemuksen äänellä sanoa, että siitä ei pääse eroon. Sori.

5 vuotta kuulostaa kyllä ihan kohtuuttoman pitkältä ajalta, paitsi jos olette jotain justjust 20. Ootko varma, että mies ihan oikeasti tahtoo lapsia ollenkaan?[/QUOTE]

Niin kuulostaa. Katsotaan nyt.. Mies 30. Ja kyllä kuulemma haluaa lapsia, mutta vasta sitten kun pystytään asua yhdessä kokoaikaisesti ja on säännölliset tulot. Ajattelee asian siis täysin järkiperäisesti ja haluaa pystyä huolehtimaan perheestään.

[QUOTE="vieras";24478809]No sit mä en kyllä ymmärrä yhtään. Vai oliko tuo ensimmäinen lapsi vahinko? Miten mies siihen suostui ja miten suostuu olemaan eri paikkakunnalla lapsen kanssa, jos raskauden aikana erillään oleminen on niin paha juttu?[/QUOTE]

Vahinko kyllä, edellisestä suhteestani..

Saattaisi tuo neuvoa toimia jollekin, jolla ei ole lapsia ennestään.. Ikävä kyllä minun korviini se kalskahtaa aina vain sellaisten äitien lausumalta, jotka nostavat itsensä jalustalle.

Tajusin tuossa asiaa mietittyäni, että viiden vuoden päästä olen yli 30. Mies sitäkin enemmän. Enkä ole ollenkaan varma haluanko alkaa sitten enää raskautumaan, esikkokin jo yli 10 siinä vaiheessa.

Voi tätä pettymyksen määrää, pyh ja pah.

kyl mun vaimolta lähti vauvakuume kun heräili esikoisen porailuun. Joten ehdotan että kännykkä herättään 6x yös ja nukkea kantamaan. Sama päivisin.

Ja muuten mies samaan kouluun. Saattaa järki lisääntyä muutamalla vuodella.

Usko miestä. Jos meillä luonto ja vaimon alitajuinen petollisuus ehkäisystä ei olisi puuttunut peliin, olisimme hoitaneet kuhertelut ensin ja molemmat olisi nyt tyytyväisiä ja odotusaikakin jännittävää ja mukavaa. Kyllä miehen järki palvelee myös tunteita

Yhteistyössä