H
hulluko
Vieras
yhdestä entisestä mesystävästä..Ollaan 3 vuotta sitten tutustuttu aika pian eroni jälkeen mutta eipä mein jutusta tullu mitään. Sen jälkeen tapasin toisen miehen Jonka kanssa olin n. puolivuotta ja hän sai mut unohtamaan ( ainakin hetkeksi ) tuon yhden ihmisen. Nyt pari kesällä sitten törmäsin tähän ihmiseen uudestaan parin vuoden jälkeen ja hän tuli luokseni jutteleen jne.
Nyt tästä pian jo 4kk kun tavattii mutta en helvetti pysty unohtamaan häntä sitten millään. Ahdistaa ja masentaa oma typeryys
Miks mun pitää aina vaan haaveilla tuosta ihmisestä sen lisäks että on täys mulkerokin vielä
ARgh, en edes halua muita miehiä lähelleni enkä ymmärrä miks hitos torjun kaikki miehet koska olen 100% vapaa ja on ihan varma et mein jutusta ei varmaa koskaa tuu mitään ja pitäs vaan jatkaa eteepäin.
Törmään joka pvä ja koko ajan työssäni ja harrastuksissa uusiin mielenkiintosiin miehiin mutta en pysty edes ajatteleen muita. Miten mä pääsen tästä kaipuusta eroon?
Nyt tästä pian jo 4kk kun tavattii mutta en helvetti pysty unohtamaan häntä sitten millään. Ahdistaa ja masentaa oma typeryys
ARgh, en edes halua muita miehiä lähelleni enkä ymmärrä miks hitos torjun kaikki miehet koska olen 100% vapaa ja on ihan varma et mein jutusta ei varmaa koskaa tuu mitään ja pitäs vaan jatkaa eteepäin.
Törmään joka pvä ja koko ajan työssäni ja harrastuksissa uusiin mielenkiintosiin miehiin mutta en pysty edes ajatteleen muita. Miten mä pääsen tästä kaipuusta eroon?