Miten pääsen eroon tästä tunteesta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hulluko
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hulluko

Vieras
yhdestä entisestä mesystävästä..Ollaan 3 vuotta sitten tutustuttu aika pian eroni jälkeen mutta eipä mein jutusta tullu mitään. Sen jälkeen tapasin toisen miehen Jonka kanssa olin n. puolivuotta ja hän sai mut unohtamaan ( ainakin hetkeksi ) tuon yhden ihmisen. Nyt pari kesällä sitten törmäsin tähän ihmiseen uudestaan parin vuoden jälkeen ja hän tuli luokseni jutteleen jne.
Nyt tästä pian jo 4kk kun tavattii mutta en helvetti pysty unohtamaan häntä sitten millään. Ahdistaa ja masentaa oma typeryys:( Miks mun pitää aina vaan haaveilla tuosta ihmisestä sen lisäks että on täys mulkerokin vielä:(
ARgh, en edes halua muita miehiä lähelleni enkä ymmärrä miks hitos torjun kaikki miehet koska olen 100% vapaa ja on ihan varma et mein jutusta ei varmaa koskaa tuu mitään ja pitäs vaan jatkaa eteepäin.
Törmään joka pvä ja koko ajan työssäni ja harrastuksissa uusiin mielenkiintosiin miehiin mutta en pysty edes ajatteleen muita. Miten mä pääsen tästä kaipuusta eroon?

Mimmoinen isä sulla on? Meinaan, jos on ongelmaton ja toimiva, niin yleensä tytär ei ihastu mulkeroihin. Sanovat, että ihminen ihastuu vanhempansa kuvaan - ei sen tartte olla ilmiselvää, mutta joku tuttu piirre toisessa silloin on.

Joittenkin mielestä tämä ei ole pelkästään onnetonta toistamispakkoa, vaan ihmisellä on nimenomaan pyrkimys näytellä lapsuuden asetelmansa uudelleen ja pakottaa tämä uusi "isä" toimimaan, niinkuin olisi sen alkuperäisen toivonut olevan.

Murheelliseksi juttu muuttuu siinä kohtaa, että jos kohteesi on selvästi mulkero, niin et sinä sitä pysty muuttamaan vaikka päälläsi seisoisit, ja vielä lastesikin päällä. Mene juttelemaan jonnekin, jos tuollainen pakkomielle iskee eikä mene pois. Miten hyvin tunnet itsesi edes?

Asiassahan on se hyvä puoli, että jos ymmärrät ettei tuollaisen ihastumisen perusteella ole syytä toimia, niin voit oppia itsestäsi todella paljon ja kääntää loppuelämäsi parempaan suuntaan.

Yhteistyössä