H
huoh
Vieras
Olen kahden lapsen yksinhuoltaja-äiti ja samassa talossa asuvan 6-vuotiaan poikani kaverin 19-vuotias isoveli on minuun ihastunut! Olenhan jo kolmeakymppiä lähestymässä! Ahdistavaa. :x Eilen kun oltiin uimarannalla poikani ja tämän kaverinsa kanssa niin eikös kaverin isoveli halunnut tunkea mukaamme. Ärsytti kun se koko ajan tuijotti ja hännysteli minua. Olin tosi vaivaantunut koko ajan.
Tosi omituinen tyyppi kaikinpuolin. Istuskelee usein yksin talon pihassa ja ajelee talon ympäri pyörällä. Vaikuttaa jotenkin jälkeenjääneeltä.. Sellainen hiljainen ja kömpelösanainen peräkammarinpoika.
Poikani kaveri halusi että tänäänkin lähdetään uimarannalle mutta en halua mennä enää kun tiedän että se hännystelijä änkeää mukaamme! |O
Tosi omituinen tyyppi kaikinpuolin. Istuskelee usein yksin talon pihassa ja ajelee talon ympäri pyörällä. Vaikuttaa jotenkin jälkeenjääneeltä.. Sellainen hiljainen ja kömpelösanainen peräkammarinpoika.
Poikani kaveri halusi että tänäänkin lähdetään uimarannalle mutta en halua mennä enää kun tiedän että se hännystelijä änkeää mukaamme! |O