Miten oppia luottamaan ihmisiin?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Kun en vain osaa luottaa 100% kuin omaan itseeni. Niin monesti olen saanut vettä niskaan ihmissuhteissa, jonka vuoksi kavereita ei ole kuin 1 jonka kanssa tavataan ehkä kerran kolmessa kuussa. Hänellekään en osaa asioitani uskalla/osaa puhua. Olen ihan tyytyväinen sinäänsä tilanteeseen ettei ole kavereita, mutta harmittaa kun en osaa luottaa edes omaan siskooni. Onko muita jotka olisi päässeet tälläisen yli? :(
 

Similar threads

Yhteistyössä