Miten onnistun laihduttamaan?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja laihdutus alkaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
no kulutat enemmän ku tankkaat... aloittaa ihan liikunnalla.. sittenkun rasvanpoltto pysähtyy, niin rupee käyttää aineenvaihduntaa kiihdyttäviä.. esim kofeiini... ei kande kaikkia kikkakonsteja rysäyttää heti käytäntöön.. kehoa on ns huijattava että rasvanpoltto jatkuu.. keho kun tottuu niin helposti tilanteisiin.

Tervetuloa mukaan! Jos muutkin, kellä ylipainoa enemmän haluaa tulla niin tervetuloa! Pistetään vaikka pino pystyyn! "10vkoa -10kg!!

Neuvoja juuri kaipaan. :D Tiedän, että jotkut on tässä onnistunut, mutta miten itse onnistuisi...

Helposti. Sehän on kilo vk. Syöt vihanneksia, juot vettä joka pv vähintään 2 l. Syöt lounaan, päivällisen, iltapalan. Mulla toimii, en syö aamupalaa ollenkaan ja liikun tosi vähän

Tervetuloa mukaan! Jos muutkin, kellä ylipainoa enemmän haluaa tulla niin tervetuloa! Pistetään vaikka pino pystyyn! "10vkoa -10kg!!

Neuvoja juuri kaipaan. :D Tiedän, että jotkut on tässä onnistunut, mutta miten itse onnistuisi...

Pitääkö olla noin tiukka aikataulu? Ota rennosti, se on mun motto -ja painoa lähteny. Kahtena ensimmäisenä nestettä yli viisi kiloa, sitten hidastuu. Juon vettä, lopetin napostelun, lisäsin kasviksia. Välillä otan vihreää teetä ja aineenvaihduntaa lisäävän hemmottelun. Liikun (teen lenkin, jossa tulee hiki) ja saunon. Tavoite on, että seuraavaan bikinikauteen mennessä kiloja lähtenyt se 15. Ja kaikki ihanat hiihtolenkit, mäenlaskut ym. edessäpäin. Pikkuhiljaa, ei tule arpia. :heart:

laihtuuko?
laihtuuko jos on joka päivä kalori vaje -500 ja syö suklaata 3 kertaa viikossa ja syö ruuan siasta suklaata siis syö vähän ruokaa mutta myös suklaata ja kcal vaje on -500 ni laihtuuko mitä haittoja on jos korvaa suklaalla ruokaa mut kalori vaje on silti -500? mut kulutan kyllä aina lähes kaikki suklaat ni kalori vaje on -500.. sori tää oli hankala selittää

laihtuuko?
laihtuuko jos on joka päivä kalori vaje -500 ja syö suklaata 3 kertaa viikossa ja syö ruuan siasta suklaata siis syö vähän ruokaa mutta myös suklaata ja kcal vaje on -500 ni laihtuuko mitä haittoja on jos korvaa suklaalla ruokaa mut kalori vaje on silti -500? mut kulutan kyllä aina lähes kaikki suklaat ni kalori vaje on -500.. sori tää oli hankala selittää

mulla paino heittää koko ajan enkä pääse tavoitteeseeni. nyt 60kg, pääsin jo 57, tavote on 55 + kiinteytystä paljon. mut heittelehtii vaan ja ei meinaa pää kestää. en jaksa liikkua paljon kun työ on niin rasittavaa keholle joten ei vaan jaksa sit enää jumppailla. syön tosi terveellisesti ja juon paljon vihreetä teetä, mut ei.. oon myös tosi perso herkuille, mut ne on viikonlopuks vaan eikä sillonkaan öveksi mene. auttakee!!! miten saan kilot veke nopsaan!

Alkuperäinen kirjoittaja pliis vastatkaa:
laihtuuko?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja pliis vastatkaa:
laihtuuko?

oho teksti jäi... niin selitätkö vähän selvemmin?! eli korvaat suklaalla aterioita? ei se kyllä hyväks ole, herkuttele mieluummin sillon tällön!

Laihduttajan tärkein apuväline on mittanauha. Liikunta kasvattaa lihaksia ja lihas painaa enemmän, kuin se rasva, joten jos paino ei putoa, mutta sentit vähenee silloin laihdutus menetelmä toimii. Nälän näkeminen ei toimi kenelläkään, sillä se saa elimistön ottamaan ruuasta kaiken mahdollisen varastoon. Säännölliset ruoka-ajat, liikuntaa ja kunnollista terveellistä ruokaa. Onnea kaikille laihduttajille :D

Yhteistyössä