Miten on päivä mennyt?

"Olen tatuoitu jätkä!"
kotitöitä tehden siis =)

[QUOTE="Olen tatuoitu jätkä!";25572498]Koto salla kotitehden myös =)
-15 jos ei tuule.
Minkä kylän miehiä oot?

Olen tatuoitu jätkä![/QUOTE]
 
Kotihommia ja leivontaa täälläkin. Vasu-keskustelussa käyty. Josko kävelis tuohon muutaman sadan metrin päähän kirjastoon, eipä juuri muuta tuolla pakkasessa... Kyllähän lapsi jaksais ja viihtyis ulkona, mut ite ei tarkene :D
 
"äitipäiti"
Sen verran ollaan tänään ulkoiltu, että 3v:n kanssa eskarilainen vietiin ja haettiin. n.10min suuntaansa menee. Pakkasta täällä -22. Poika onneksi viihtyy hyvin sisälläkin. Nyt ootellaan että suklaakakku jähtyy ja päästään herkkuttelemaan keskiviikko päivän kunniaksi.
 
Jännittäää!!! Mun isä tulee tunnin päästä alottaa mun kaa lastenhuoneen rempan. En meinaa pysyy housuissani.
Oon siis viimisiä tavaroita raahannu pois siitä huoneesta ja yrittäny tunkee niitä jonnekin mihin ne ei mahdu millään, mut kuitenkin niin ettei toi melkein 2 v herra niihin pääse käsiks.
Sit oon pessy pyykkiä.

Mut tää on ihan superpäivä!
 
Normi arkipäivä eskarilaisen tahtiin, tosin en ole tehnyt mitään kotitöitä paitsi ruoat.
Aion loppupäiväkin maata lattialla poikien kans leikkien kunhan kuopus herää ;)
Illalla pääsevät ammekylpyyn ja kynttilöiden valossa iltapalaa oli toivomus.
Ja näin teemme pakkasen -21 takia kun puraisee posket pieneltä, nii ollaan sisällä lötkötellen.
Katselin jos kommandopipot ostais, niin helpottais ulkoilua...
 
Viimeksi muokattu:
"vieras"
Pyykätessä.. ja miettiessä miksi kaikki kolme lasta ei voinut sairastaa kerralla tuota oksennustautiaan.. no viimenen lapsi on nyt vuorossa ja mä oon varmaan sitten viimeinen joka sen sairastaa..

Kun itseltään rupeaa olemaan jo voimat loppu niin kiva kiva kiva... ihan yllätäen oksennus tullut eivätkä ole edes vessaan kerinnyt...
 
Tässähän tämä, laiskotellessa.
Varsinaisia kotitöitäkään en ole tänään tehnyt, tallin siivosin aamulla.

Sitten mies lähti ensikskeskimmäisen kanssa hakemaan sille silmälaseja, mä jäin kolmen muun kanssa kotiin.
Syödään just pastaa, ja sitten vois yrittää ryhdistäytyä pyykkien ja tiskien kanssa.

Lapsia en ulkoiluta sitten enää, kun on niin kylmä, että räkä jäätyy nenään. Se on siinä -15 tienoilla tai kylmempi. Paitsi, jos ne sitä itse erikseen pyytää, mutta tänään ainakaan eivät ole vielä pihalle kyselleet.
 
J-t harmaana
Kotosalla. Oon vähän niinku sairauslomalla. Mummu on ollut nyt viikon meillä hoitamassa lapsukaisia (3 kpl) kun olin olkapääleikkausessa viikko sitten. Tänään palautetaan mummu kotiin ja palataan arkeen. Uuteen makkariin ajattelin tänään mennä tapettaja vielä valitsemaan. Ulkona ei olla nyt oltu, kun pakkasta on 15 astetta ja tuulee vielä hiukan. Alkaa muksuista huomaamaan, ettei ole ulos päästy :(
 

Yhteistyössä