Miten on mahdollista..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "ihmettelijä"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

"ihmettelijä"

Vieras
..että teitä "sairaita" on niin paljon?? On ahdistuneita ja masentuneita ja paniikkihäiriöisiä ym.. Ettekö käsitä että ne on laiskojen ihmisten (etenkin naisten) keksimää! Kun ollaan laiskoja, ei jakseta hoitaa tekemiään lapsia, eikä rakentamaa isoa omakotitaloa, niin ollaanpa sitten masentuneita, niin kaikki ymmärtää ja saa pilleri purkin ja toiset hoitaa vielä lapsetkin ja mikä parasta tukia ym. tulee joka puolelta, ettei tarvi edes itse rahojaan tienata. Tarpeeksi kauan kun itselle höpöttää, että olen sairas, niin onhan sitä sitten sairas :D :D Herätkää pahvit, se ei ole kun ajatuksen ja asenteen muutos, niin "paranette" heti!

Olen oikeasti ihmeissäni tästä ja oikeestaan tosi ärsyyntynyt! Koska joka sana kirjoituksessani on totta. "mielen sairaudet" on ihmisen itsensä kehittämiä. Mielellä saa aikaan vaikka ja mitä. Ehkä kirjoitin hieman kärkkäästi, mutta kun ärsyttää, kummastuttaa, vihastuttaa ym tällaiset ihmiset niin paljon, ettei pysty "pidättelemään.." Aihe tuli mieleen, kun taas yksi tuttava valitti miten väsynyt ja kaikkea hän on kun on masentunut ja plaa plaa.. ja sitten luin tuota äitien tervey (tms.) palstaa, niin joka toisella kans sama virsi.. huh :/

[QUOTE="ihmettelijä";26891069]Olen oikeasti ihmeissäni tästä ja oikeestaan tosi ärsyyntynyt! Koska joka sana kirjoituksessani on totta. "mielen sairaudet" on ihmisen itsensä kehittämiä. Mielellä saa aikaan vaikka ja mitä. Ehkä kirjoitin hieman kärkkäästi, mutta kun ärsyttää, kummastuttaa, vihastuttaa ym tällaiset ihmiset niin paljon, ettei pysty "pidättelemään.." Aihe tuli mieleen, kun taas yksi tuttava valitti miten väsynyt ja kaikkea hän on kun on masentunut ja plaa plaa.. ja sitten luin tuota äitien tervey (tms.) palstaa, niin joka toisella kans sama virsi.. huh :/[/QUOTE]

Voi pyhä sylyvi sun kans.
Toivo, ettei sinun kohdallesi koskaan tule masennusta - se voi olla kova kolaus sulle....

[QUOTE="ihmettelijä";26891069]Olen oikeasti ihmeissäni tästä ja oikeestaan tosi ärsyyntynyt! Koska joka sana kirjoituksessani on totta. "mielen sairaudet" on ihmisen itsensä kehittämiä. Mielellä saa aikaan vaikka ja mitä. Ehkä kirjoitin hieman kärkkäästi, mutta kun ärsyttää, kummastuttaa, vihastuttaa ym tällaiset ihmiset niin paljon, ettei pysty "pidättelemään.." Aihe tuli mieleen, kun taas yksi tuttava valitti miten väsynyt ja kaikkea hän on kun on masentunut ja plaa plaa.. ja sitten luin tuota äitien tervey (tms.) palstaa, niin joka toisella kans sama virsi.. huh :/[/QUOTE]

Ihan vitun ärsyttävää myöskin se, että masennusta sairastavan, eiku siis "sairastavan", äitinä joutuu joka hetki miettimään ja pelkäämään, että se lapsi satuttaa itseänsä niin paljon että sitten voikin käydä luupuistossa kylässä.

[QUOTE="hei";26891074]Saattaa se masennus iskeä myös ap:n kaltaiseen täydelliseen ihmiseen!![/QUOTE]

Ei tarvitse olla täydellinen, vaikka tietää asioita. Enkä usko että minä koskaan laiskistun niin paljon, että kertoisin olevani masentunut.. elämä on sen verran mukavaa, että viittisin jäädä sohvalle "masentuneena"

[QUOTE="ihmettelijä";26891126]Ei tarvitse olla täydellinen, vaikka tietää asioita. Enkä usko että minä koskaan laiskistun niin paljon, että kertoisin olevani masentunut.. elämä on sen verran mukavaa, että viittisin jäädä sohvalle "masentuneena"[/QUOTE]

No sullepa on ihan sama asiasta vääntää, sulla kun on pahemman sortin asenneongelma tai olet vain tavallinen provon vääntäjä! Jepjep..

Varo vain, se "laiskuus" voi kuule piillä siinä sun olkas takana ja iskee suhun heti huomenna!!

Ihan vitun ärsyttävää myöskin se, että masennusta sairastavan, eiku siis "sairastavan", äitinä joutuu joka hetki miettimään ja pelkäämään, että se lapsi satuttaa itseänsä niin paljon että sitten voikin käydä luupuistossa kylässä.

Se on surullisinta, että aikuiset ovat opettaneet tämän lapsilleenkin.. Käyttävät sitä sitten hyväkseen, lintsaamalla koulusta ja nukkumalla koko päivän ym. Mutta elämä on valintoja täynnä. Jotkut valitsevat laiskan tien ja jotkut ei..

[QUOTE="ihmettelijä";26891174]Se on surullisinta, että aikuiset ovat opettaneet tämän lapsilleenkin.. Käyttävät sitä sitten hyväkseen, lintsaamalla koulusta ja nukkumalla koko päivän ym. Mutta elämä on valintoja täynnä. Jotkut valitsevat laiskan tien ja jotkut ei..[/QUOTE]

Näin on, paitsi ettei mun lapseni ole koskaan lintsannut koulusta ja nukkunut koko päivää...

Minun mielestäni ihan loogista, että mielen "sairaudet" on itse kehiteltyjä. Mieli on mieli; ja mieli aiheuttaa milloin mitäkin, eli ihan loogista. kun mietitte oikeasti tätä, huomaatte itsekin sen.

Yhteistyössä