Miten on mahdollista ettei jotkut käytä KOSKAAN kynsilakkaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja .
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Tykkäisin lakata, mutta hoitoalalla (ainakaan mun työpaikalla) kynsilakka ei oo suotavaa...ja jatkuvasti pitäis lakkauksia uusata, kun ahkera käsidesin käyttö rikkoo lakkapinnan nopeasti.

Mulla on aina varpaan kynsissä lakkaa! Oon tullu siihen tulokseen, et mun varpaat on rumat ilman lakkaa :laugh: (pieni varvas ongelma :whistle: )
Kynsissä lakkaa aika harvoin. Kesällä enemmän kun ei tarvii piilotella käsiä hanskoihin.

Mul on kynnet lakattuna joka päivä. Kesäisin lakkaan myös varpaan kynnet. Joka ilta poistan lakan ja laitan uuden tilalle. En siis kertakaikkiaan voi ymmärtää miks ei ihmiset huolehdi ulkonäöstään!
Niin ja vähintään kerran kk käyn manikyyrissä.

öööh... ensinnäkin pitäis olla yli puoli tuntia aikaa. Ei o. Toisekseen pitäis mennä ja ostaa sitä. No se maksaa arvatenkin jotain 10-30e ja käyttäisin sitä noin kerran. Aika kallista.
Miten muuten vanha kynsilakka hävitetään? Pullo on lasia, lakassa on liuotinta. Eli ei tod sekajätettä.

*hih* En voi sanoa etten koskaan lakkaa, kun varmaan kerran kesässä yritän. Mutta niin harvon kun lakkaa ni voi sanoa ettei oikeastaan ees osaa. Joskus nuorempana käytin väritöntä lakkaa, mutta ei sekään mielestäni kauhean hyvä kynsille ollut. Aika ajoin on iskee allergia käsiin eikä todella lakkailla sillon.

Eikä muuten ole mitään tekemistä ulkonäöstä huolehtimisen ja lakkaamisen kanssa tekemistä.

Mitäs kummallista tuossa nyt on? :o
Mun mielestä olis typerää laittaa kynsilakkaa ja sitten korjailla sitä monta kertaa päivässä kun ei tässä hommassa mikän lakka kestä hetkeä kauempaa..
Sitä paitsi mun kynnet ei edes kasva sellaisiksi että lakka näyttäisi kauniilta niissä, päinvastoin :/

Minä olen lakannut kynsiä jo 25v ja ne on mun tavaramerkki,joten ilman lakkausta ei voisi kuvitella lähteväno mihinkään.Käsissä on geelatut ,mutta varpaankynsissä vaihdan värii paristi viikossa.

Alkuperäinen kirjoittaja lakattuna:
Minä olen lakannut kynsiä jo 25v ja ne on mun tavaramerkki,joten ilman lakkausta ei voisi kuvitella lähteväno mihinkään.Käsissä on geelatut ,mutta varpaankynsissä vaihdan värii paristi viikossa.

No turhanpäivästä, sanon ma

Mikä siinä nyt niin ihmeellistä on?

Jos työpaikassa ei saa käyttää ja näin on tottunut siihen ettei käytä niin mitä sitten?

Vai onko kyse kateudesta ku toisten kynnet on todella kauniita ilman sitä lakkaakaan?

Miulla ei saa töissä olla lakkaa eikä edes pitkät kynnet, joten oispa aika kamalan näköistä jos näihin nysä kynsiin laittaisin aina viikonlopuksi punaiset lakat......

Yhteistyössä