Miten on mahdollista että täällä ei muka ole KETÄÄN Lahdesta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "tuleva äippä"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="tuleva äippä";24239922]Onko sulla lapsia? Olis kiva tutustua äiteihin sitten kun vauva syntyy, kun en täältä oikeen ketään tunne. Ajattelin siellä perhetuvassa alkaa käymään jos siellä tutustuis ihmisiin. :)[/QUOTE]

4v tyttö löytyy :)

23 ja risat :D
Ootko vasta muuttanut tänne? Itse olen löytänyt ne harvat äitikaverit mm. koulun kautta, aika harvalla muulla ikäiselläni vanhalla tuttavalla on vielä lapsia. Aina oon kyl valmis tutustumaan uusiin ihmisiin, ei tekis pahaa löytää esikoiselle leikkikavereita ja muutoinkin verkostoitua...

23 ja risat :D
Ootko vasta muuttanut tänne? Itse olen löytänyt ne harvat äitikaverit mm. koulun kautta, aika harvalla muulla ikäiselläni vanhalla tuttavalla on vielä lapsia. Aina oon kyl valmis tutustumaan uusiin ihmisiin, ei tekis pahaa löytää esikoiselle leikkikavereita ja muutoinkin verkostoitua...

Mä oon 27. Oon kyllä tehnyt mielenkiintoisen havainnon mm. neuvolassa ja perhevalmennuksessa. Todella monet on päälle 3-, jopa yli 4-kymppisiä. Se oli hieman outoa, kun kotipaikkakunnalla taas lähes kaikilla päälle 2-kymppisillä on jo lapsia. :D Muutama vuos ollaan Lahdessa asuttu.

Täällä myös! En ole huomannut tätä avausta. Hidas en ole - en ainakaan tunnusta. :)
Ja ei oo mitään rehvejä ollut, en tiennyt että täällä on montaa lahtelaista. Joka päivä oppii uutta!

Hyviä tapaamispaikka on vaikkapa MLL perhekahvilat, eri harrastukset, Launeen perhepuisto (keskiviikkoisin pääsee talviaikoihin sisätiloihin), hoplop, leikkarit yms. yms.

Mä tein saman havainnon missä lie vauvamuskarissa, jäi yhteen kertaan. En todellakaan sopinut joukkoon ja oli täyttä pakkopullaa kun muu ryhmä oli reilusti 30+.

Itte ootin ekaa Irlannissa, siel synnytysvalmennustunneilla oli tosi paljon nuoria (abortti laiton) niin oli kyl shokki tulla takas Suomeen kun ikäjakauma ihan eri lukemissa.

[QUOTE="tuleva äippä";24242593]Mä oon 27. Oon kyllä tehnyt mielenkiintoisen havainnon mm. neuvolassa ja perhevalmennuksessa. Todella monet on päälle 3-, jopa yli 4-kymppisiä. Se oli hieman outoa, kun kotipaikkakunnalla taas lähes kaikilla päälle 2-kymppisillä on jo lapsia. :D Muutama vuos ollaan Lahdessa asuttu.[/QUOTE]

Kyllä mä tiedän Lahesta monta nuorta äitiä, mutta joo esimerkiksi harrastuksissa olin itse useimmiten se nuorin. Eihän se ihme ole, kun ensisynnyttäjien keski-ikä hipoo kolmeakymppiä. Mutta lähes samat asiat kaikenikäiset äidit (ja isät) käy läpi lapsiensa kanssa. :)

Kyllä mä tiedän Lahesta monta nuorta äitiä, mutta joo esimerkiksi harrastuksissa olin itse useimmiten se nuorin. Eihän se ihme ole, kun ensisynnyttäjien keski-ikä hipoo kolmeakymppiä. Mutta lähes samat asiat kaikenikäiset äidit (ja isät) käy läpi lapsiensa kanssa. :)

Totta! Siks tuntuikin oudolta perhevalmennuksessa kun siellä oli 30-40v tulevia äitejä ja 30-50v tulevia isiä joilla oli vähemmän kokemusta lapsista ku mulla. :D

Yhteistyössä