miten on mahdollista että e-pillerit

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja yx vakkari miettii
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Y

yx vakkari miettii

Vieras
pettää niin kovin monella, moniko oikeasti valehtelee? nimittäin mun tuttava ja ystäväpiirissä joka toinen sanoo niin,että e-pillerit petti ja tulin raskaaksi tai muu ehkäsy mutta yleensä noi pilsut, siis olis ihan uskottavaa jos jollekin mutta ku kaikille tuntuu käyneen aina niin,vai onko se syy siinä että valehdellaan kuitenkin,vähän outoa nimittäin jos se riski on n.1/100 vuodessa niin miten ihmeessä ne kaikki sattuu olemaan mun tuttuja..

Mä en tiedä kuin yhden, jolla pillerit kuulemma on pettäneet, itse olin tosi huono pillereiden syöjä, unohtelin niitä vähän väliä ja en muistanut ikinä ottaa samaan aikaan, mutta hyvin toimivat silti.

Jaa-a.. Mä tulin raskaaksi kun käytin e-pillereitä, mutta lääkärin mukaan siihen vaikutti se että paino nousi niiden käytön aikana aika reilustikkin jolloin eivät enää tehonneet niin hyvin kuin pitäisi.

voihan jotku lääkekuurit tai ripulit tms. myös vaikuttaa siihen ehkäisytehoon, mutta veikkaan ettei tätäkään ole silloin otettu sitten huomioon, vaikka ohjeissa lukeekin. Eli oikeesti on vaan käytetty väärin...

Tuskin ne niin monella pettää jos ne muistaa ottaa, ainakin mun kaveripiirissä vaan porukka väittää ensin että on muistanut ottaa, mutta sitten hetken päästä tuleekin sellanen ahaa elämys että ai niin enhän mä muistanutkaan silloin ja silloin ja silloin jne...

Jos on unohtunu pillerit ottaa jämptilleen tai vaiks oksutautia ollu ni heikentää tehoa eikä sit oo hiffannu et kumia vois käyttää. Eipä kai ne pilsut oikein käytettynä niin monelle vahinkoa saa aikaan =)

Alkuperäinen kirjoittaja ihmettelijä:
ihmeellistä on myös se, että pillerit pettää n. 30v naisilla silloin, kun mies on jättämässä tai ilmottaa ettei aio lapsia hankkia...

ihmeellistä että ne miehet ei vieläkään ole oppinut hoitamaan ehkäisyä jos niitä mukuloita ei halua! syyttää saa vain itseään!
Anteeksi, mutta mua ärsyttää tämä aihe jo niin isosti kun noita katkeroituneita eronneita ukkoja kuuntelee ku on pakotettu isäks. hohhoijaa!!! Sitä moloa ollaan kyllä lykkäämässä yhden ja toisen helman alle mutta ei sitte vaivauduta pohtimaan sitä asiaa että haluanko ton naisen kanssa välttämättä lasta. abortti ei o kaikil vaihtoehto että siinäpä kitisevät!

Alkuperäinen kirjoittaja mallura:
ihmeellistä on myös se, että pillerit pettää n. 30v naisilla silloin, kun mies on jättämässä tai ilmottaa ettei aio lapsia hankkia...

ihmeellistä että ne miehet ei vieläkään ole oppinut hoitamaan ehkäisyä jos niitä mukuloita ei halua! syyttää saa vain itseään!
Anteeksi, mutta mua ärsyttää tämä aihe jo niin isosti kun noita katkeroituneita eronneita ukkoja kuuntelee ku on pakotettu isäks. hohhoijaa!!! Sitä moloa ollaan kyllä lykkäämässä yhden ja toisen helman alle mutta ei sitte vaivauduta pohtimaan sitä asiaa että haluanko ton naisen kanssa välttämättä lasta. abortti ei o kaikil vaihtoehto että siinäpä kitisevät!

Mallura, olen kanssasi ihan samaa mieltä! Syyttäköön mies itseään, jos ei ole älynnyt ehkäistä tai ois jättänyt sitten tuikkaamatta toisen helman alle. Täysin oma moka, jos ei ehkäisystä huolehdi!!!

Alkuperäinen kirjoittaja Kauris 71:

Mallura, olen kanssasi ihan samaa mieltä! Syyttäköön mies itseään, jos ei ole älynnyt ehkäistä tai ois jättänyt sitten tuikkaamatta toisen helman alle. Täysin oma moka, jos ei ehkäisystä huolehdi!!!

mutta jos elää vakituisessa parisuhteessa ja avio/avovaimo sanoo että syö pillereitä säännöllisesti,niin eikö mies voi luottaa siihen?
kun siis lukee tuon ihmettelijän viestin siitä millon ne pillerit yleensä pettää...

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Kauris 71:

mutta jos elää vakituisessa parisuhteessa ja avio/avovaimo sanoo että syö pillereitä säännöllisesti,niin eikö mies voi luottaa siihen?
kun siis lukee tuon ihmettelijän viestin siitä millon ne pillerit yleensä pettää...

jos mukuloita ei halua, pitää huolehtia siitä että käyttää kumia. piste.

Yhteistyössä