miten on,laitetaanko hakemukset sisään?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jummijammi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
*rustaa hakemusta ja muistaa mainita tavanneensa Lusun ja useita muita alamaailman häiskiä*

Mikä mahtaa olla kuukausipalkka ja saako työvaatteet ja -välineet firman puolesta?

hähhääää!lukiko siinä missäpäin mahtavat "vaikuttaa"??vai ajavatko ympäri suomea vetelemässä ihmisiä turpiin?katkovat sormia?murskaavat polvilumpioita?

Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Baroness of Bastardia:
*rustaa hakemusta ja muistaa mainita tavanneensa Lusun ja useita muita alamaailman häiskiä*

Mikä mahtaa olla kuukausipalkka ja saako työvaatteet ja -välineet firman puolesta?

Mä en muuten pysy tasapainossa prätkän kanssa, eikä mulla ole edes B-ajokorttia? Voisinko olla varajäsen ja kulkea syljeskellen vaikka fillarilla?

Alkuperäinen kirjoittaja Non compos mentis:
Mä en muuten pysy tasapainossa prätkän kanssa, eikä mulla ole edes B-ajokorttia? Voisinko olla varajäsen ja kulkea syljeskellen vaikka fillarilla?

Miä yritän opetella ajamaan traktorilla, voit tulla lavalle jos uskallat. Osaathan siä näyttää pelottavalta talikko kädessä?

Alkuperäinen kirjoittaja Miä:

Miä yritän opetella ajamaan traktorilla, voit tulla lavalle jos uskallat. Osaathan siä näyttää pelottavalta talikko kädessä?

Ainakin siinä määrin, että se talikko pelottaa minua. Olen siis tyrmistynyt ilme kasvoillani ja täysin paniikissa siellä lavalla, yrittäen pysyä pystyssä. Jos vielä täällä asuinseudullani, Helsingissä, ajelemme traktorilla talikot ojossa, niin kaupunkilaisten kauhistus on taattu.

Ainakin siinä määrin, että se talikko pelottaa minua. Olen siis tyrmistynyt ilme kasvoillani ja täysin paniikissa siellä lavalla, yrittäen pysyä pystyssä. Jos vielä täällä asuinseudullani, Helsingissä, ajelemme traktorilla talikot ojossa, niin kaupunkilaisten kauhistus on taattu.

:laugh: :laugh: Miun kyydissä on syytä ollakin kauhuissaan :whistle: Ajellaan sielläpäin mielummin, täällä Mikkelissä traktori ei herätä juurikaan kummastusta missään :D

Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Baroness of Bastardia:

Kyytiin vain! Dykes on bikes... :laugh:

Yhteistyössä